Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@20:39:26 GMT

آرای کمیته تعیین وضعیت بازیکنان صادر شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۵۳۲۹

آرای کمیته تعیین وضعیت بازیکنان صادر شد

پس از بررسی پرونده‌های مختلف، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان به صدور آرای مربوطه پرداخت.

به گزارش ایلنا،کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال آرای مختلف خود درخصوص شکایات مطرح شده را به شرح زیر صادر کرد:

پیرو شکایت سمانه کاشف محمدی از باشگاه فرهنگی ورزشی فوتسال شهروند ساری بابت مطالبه وجه به مبلغ یکصد و پنجاه میلیون ریال، این باشگاه به پرداخت مبلغ مذکور به عنوان اصل خواسته و پرداخت سه میلیون و دویست و هفتاد هزار ریال هزینه دادرسی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرداد طهماسبی بابت مطالبه نهصد میلیون ریال از باشگاه فرهنگی ورزشی نفت مسجد سلیمان شکایت کرد که پس از بررسی پرونده، باشگاه نفت مسجد سلیمان طبق رای صادره باید چهارصد میلیون ریال بابت اصل خواسته و هشت میلیون و هفتصد و بیست هزار ریال بابت هزینه دادرسی بپردازد.

پدرام خداقلی زاده پزشک حرفه‌ای اسبق باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور در شکایتی از این باشگاه مطالبه چهارصد میلیون ریالی خود را ارائه کرد که در نهایت باشگاه تراکتور بر اساس رای صادره باید این مبلغ را به عنوان اصل خواسته و مبلغ هشت میلیون و ششصد و سی هزار ریال را بابت هزینه دادرسی ظرف مدت ۳۰ روز بپردازد.

باتوجه به شکایت کیوان قاسمیان زیدی از باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بم برای مطالبه یکصد و شصت و پنج میلیون ریالی به عنوان دستمزد قراردادی و یکصد و پنجاه میلیون ریالی بابت حقوق ماهیانه، باشگاه مذکور به پرداخت سیصد و پانزده میلیون ریال بابت خواسته به انضمام شش میلیون و هشتصد و شصت و هفت هزار ریال بابت هزینه دادرسی ظرف مدت ۳۰ روز محکوم شد.

درخصوص شکایت لیلا اقبالی از باشگاه فرهنگی ورزشی فوتسال شهروند ساری بابت مطالبه پانصد میلیون ریالی، این باشگاه ضمن محکوم شدن به پرداخت این مبلغ باید ده میلیون و نهصد هزار ریال نیز به جهت هزینه دادرسی پرداخت کند.

شکایت علی درویش متولی بازیکن فوتبال ساحلی از باشگاه شهریار ساری بابت مطالبه سیصد و سی میلیون ریالی، منجر به صدور رای کمیته وضعیت جهت پرداخت این مبلغ از سوی باشگاه مذکور به انضمام مبلغ هفت میلیون و یکصد و نود و چهار هزار ریالی به دلیل هزینه دادرسی شد.

باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین شهرداری بوشهر نیز به دلیل شکایت پیمان شیرزادی محکوم به پرداخت مبلغ نهصد و پنجاه میلیون ریال معادل کل مبلغ مورد مطالبه شاکی شد. ضمن اینکه این باشگاه باید بیست میلیون و هفتصد و ده هزار ریال نیز به خاطر هزینه دادرسی پرداخت کند.

در دیگر رای صادره از سوی کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال به دلیل شکایت ابوالفضل درویش وند از برزو کیان کارگزار وی، این شکایت مردود و غیر قابل رسیدگی اعلام شد.

سید اصغر حبیب نژاد بابت مطالبه وجه سیصد میلیون ریالی از باشگاه فرهنگی ورزشی رایکا بابل شکایت کرد که رای کمیته تعیین وضعیت مبنی بر پرداخت این مبلغ از سوی باشگاه به علاوه شش میلیون و پانصد و چهل هزار ریال هزینه دادرسی است.

باشگاه فرهنگی ورزشی پارسه تهران نیز در دیگر رای صادره محکوم به پرداخت کل وجه مورد مطالبه از سوی حبیب زیوری به مبلغ هفتاد میلیون ریال شد. یک میلیون و پانصد و بیست و شش هزار ریال نیز مبلغ هزینه دادرسی است که باید از سوی باشگاه پرداخت شود.

  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال تراکتور سازی تبریز کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال باشگاه فرهنگی ورزشی کمیته تعیین وضعیت هزینه دادرسی میلیون ریالی میلیون ریال بابت مطالبه هزار ریال رای صادره ریال بابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها

علیرضا انجلاسی گفت: براساس جزء ۲ بند الف تبصره ۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور مبنی بر پرداخت مستقیم به ذی نفع نهایی مقرر شده از فروردین‌مستمری مددجویان تحت پوشش از طریق سازمان هدفمندی یارانه‌ها به صورت مستقیم به حساب مددجویان واریز شود.

وی با بیان اینکه پیش از این مستمری مددجویان توسط سازمان بهزیستی پرداخت می‌شد، درباره مستمری مددجویان گفت: مستمری امسال مددجویان سازمان بهزیستی نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: با افزایش ۳۰ درصدی مستمری خانوارهای یک نفره ماهیانه (۹۹۳۷۲۰)، ۲ نفره (۱۴۱۹۶۰۰)، ۳ نفره (۱۹۷۸۴۴۰)، چهار نفره (۲۵۵۵۲۸۰) و خانواده پنج نفره و بالاتر (۳۱۲۳۱۲۰) تومان دریافت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • ۱۶۱ هزار میلیارد تومان یارانه برای نان
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه