Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه خبری جماران: حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر محتشمی از شخصیت های نسل اول انقلاب اسلامی و یار دیرین امام راحل (رضوان الله تعالی علیه)، فردی متدین، شجاع، انقلابی، ولایی و اهل بیتی بود که  در مدت تبعید حضرت امام(ره) در نجف اشرف در محضر آن پیر فرزانه بود و سپس با حضرت ایشان به پاریس رهسپار گردید و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همچنان در این پیروی از خط امام(ره) ثابت قدم ماند و  پس از آن نیز از ارتباط نزدیک با رهبر معظم انقلاب  برخوردار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مواضع مرحوم محتشمی در عرصه سیاست خارجی، انقلابی بود به ویژه در رابطه با مسئله فلسطین که نقش بسیار فعالی را ایفا نمود و در پیدایش حزب الله لبنان و تقویت آن نقشی بی بدیل تاریخی ایفا نمود و تا حد جان پیش رفت چرا که در زمان مسیولیت سفارت ایران در سوریه، مورد حمله تروریستی رژیم صهیونیستی قرار گرفت و به درجه جانبازی نائل گردید و همه مردم بزرگ فلسطین و لبنان همواره از مرحوم محتشمی به نیکی و بزرگی یاد می کنند.

دوران  مسئولیت ایشان در وزارت کشور نیز  نشان دهنده جایگاه ارزشمند وی در ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین محتشمی در سالهای پایانی عمر پر برکت خویش به یاد حضرت امام(ره) مسئولیت دفتر ایشان را در نجف اشرف عهده دار گردیدند و در جوار مرقد نورانی مولی الموحدین علی (علیه السلام) کسب فیض نمود.

یادش و نامش گرامی باد.

علی اکبر ولایتی

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 رژیم صهیونیستی علی اکبر ولایتی فلسطین سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از بغداد، در این همایش ده‌ها اندیشمند جهان اسلام و دیگر ادیان از کشور‌های ایران، لبنان، فلسطین، اردن، یمن و مصر گردهم آمدند تا هم ابعاد سیاسی امام علی (ع) در مبارزه با ظلم و یاری رساندن به مظلوم را بر اساس فراز‌هایی از نهج البلاغه بررسی کنند و هم ملت‌های آزاده را به حمایت هرچه بیشتر از قضیه فلسطین دعوت نمایند.
نهج البلاغه را اندیشمندان به دلیل تاکید آن بر کارآمدی نظام واقعی اسلامی، الگویی همیشگی برای تمامی ملت‌ها و ادیان می‌دانند به ویژه در شرایط امروز که ملت فلسطین در سخت‌ترین اوضاع خود به سر می‌برد.......

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


اظهارات:
۱- شیخ بلال العبدلی از علمای اهل سنت عراق
۲- صباح زنگنه - کارشناس کرد عراقی
۳- شیخ غازی حنینه از علمای برجسته اهل سنت لبنان
۴- قاسم الغراوی - کارشناس اسلامی عراقی

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود