Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر گفت: بر اثر برخورد رو در رو دو خودروی پژو پارس با موتورسیکلت در شهر دوراهک ۳ نفر کشته شدند. به گزارش پول نیوز، وی افزود: پس از اطلاع به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر، بلافاصله تیم فوریت‌های پزشکی با یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس ۱۱۵ دوراهک به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: در این تصادف مرگبار متأسفانه دو نفر از سرنشینان موتورسیکلت آقایی ۲۴ ساله و خانم ۲۳ ساله به علت صدمه به اندام‌های حیاتی در دم فوت و سرنشین دیگر که دختر بچه‌ای ۶ ساله آن‌ها نیز از ناحیه سر، دست، پا و قفسه سینه دچار صدمه شد و علی رغم انتقال توسط کارشناسان عملیات اورژانس ۱۱۵ پایگاه فوریت‌های پزشکی دوراهک به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان متأسفانه فوت کرد.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر ادامه داد: علت دقیق تصادف مرگبار توسط کارشناسان و پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.   منبع: رکنا

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: مرگ وحشتناک مرگ وحشتناک مادر اورژانس ۱۱۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۵۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر شهید «ابراهیم دادگری» در همدان آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان،مجید صفدریان افزود: مراسم خاکسپاری حاجیه خانم عظیمی مادر شهید «دادگری» امروز چهارشنبه در آرامستان روستای قایش شهرستان رزن برگزار شد.

شهید ابراهیم دادگری در هشتم مردادماه ۱۳۴۷ در روستای قایش از توابع شهرستان رزن به دنیا آمد، پدرش فتحعلی و مادرش شایسته نام داشت. تا پایان سطح یک (اتمام لُمعتین) در حوزه علمیه درس خواند، طلبه بود و از سوی بسیج در جبهه حضور یافت.

ششم تیرماه ۱۳۶۶ با سمت فرمانده گروه رزمی لشگر ۳۲ انصارالحسین (ع) در ماووت عراق بر اثر اصابت ترکش به دست، سر و پا‌ها به شهادت رسید. مزار این شهید بزرگوار در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.

محمد دادگری فرزند دیگر این بانو نیز جانباز ۲۵ درصد جبهه‌های جنگ بود.

دیگر خبرها

  • مبارزه با سن مادر غلات در بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع اسدآباد
  • نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود
  • مادر شهید «ابراهیم دادگری» در همدان آسمانی شد
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید اسدپور در شیراز
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء