Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، جودوکار الجزایری که حاضر به مصاف با حریف صهیونیست خود نشده بود به کشورش بازگشت.

فتحی نورین در گفتگو با خبرنگاران در فرودگاه الجزایر گفت: من این تصمیم را به همراه مربی ام گرفتم و به آن افتخار می کنم. این تصمیم ابتدا مایه افتخار من و سپس خانواده ام، مردم الجزایر و دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالمجید تبون رئیس جمهور ما مقابل جهانیان گفت که ما از عادی سازی روابط استقبال نمی کنیم و از آرمان فلسطین حمایت می کنیم.

این ورزشکار الجزایری افزود: من خوشحالم که رژیم صهیونیستی را خشمگین کردم. من از جهان اسلام و عرب تماس هایی را در حمایت از تصمیم خود دریافت کردم.

نورین هنگام بازگشت به الجزایر تاکید کرد: هنگامی که فهمیدم قرعه من به رویارویی با کشتی گیری از رژیم صهیونیستی افتاده است شوکه شدم و انتظار آن را نداشتم اما درباره تصمیم انصراف از این مصاف تردید نکردم.

گفتنی است که فتحی نورین، جودوکار الجزایری به دلیل به رسمیت نشناختن رژیم اشغالگر اسرائیل حاضر به رویارویی با جودوکار رژیم صهیونیستی در بازی‌های المپیک توکیو نشد.

در همین راستا، فدراسیون جهانی جودو، این ورزشکار و عمار بن یاکلیف مربی الجزایر را به طور موقت از حضور در هرگونه رقابت در این رشته ورزشی محروم کرد.

این اولین بار نیست که این ورزشکار از رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی انصراف می‌دهد؛ دو سال پیش نیز فتحی نورین در مسابقات جهانی جودو از تقابل با حریفی از رژیم اشغالگر قدس خودداری کرده بود.

اقدام این جودوکار الجزایری با استقبال گسترده‌ای از سوی کاربران فضای مجازی همراه و از حمایت نورین از مردم فلسطین تقدیر و قدردانی شد.

کد خبر 5268649

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی الجزایر فتحی نورین ایالات متحده امریکا عراق افغانستان تونس روسیه رژیم صهیونیستی فلسطین لبنان طالبان ترکیه سوریه جمهوری آذربایجان فرانسه پاکستان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۵۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکار کرمانی مدال پارالمپیک را به سردار حاجی‌زاده تقدیم کرد

ورزشکار کرمانی مدال طلای بازی‌های پارالمپیک لندن را به فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی باشگاه مس کرمان، پیمان نصیری از چهره‌های شاخص ورزش کرمان و باشگاه مس که دارای مدال‌های متعدد جهانی در رشته دوومیدانی است، در دیدار با فرمانده نیروی هوافضای سپاه، با اهدای مدال خود به سردار امیرعلی حاجی زاده، از اقدام سپاه در اجرای عملیات وعده صادق قدردانی کرد.

سردار حاجی‌زاده در این دیدار با بیان اینکه این پیروزی به برکت خون شهدا و تدبیر و تصمیم مقام معظم رهبری و دعا و تبلور اراده مردم بود، گفت: ما آن شب در این عملیات تنها از ۲۰ درصد از امکاناتی که برای عملیات فراهم شده است، برای تنبیه استفاده کردیم و برای همین ۲۰ درصد هم یک صف‌آرایی عجیب و غریبی شد.

به گزارش ایمنا، پیمان نصیری پیش از این نیز در زمان حیات سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی، یکی از مدال‌های جهانی خود را تقدیم این سردار رشید اسلام کرده بود.

عملیات «وعده صادق» با هدف پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق انجام شد، این عملیات که واجد ویژگی‌هایی همچون قدرت و سرعت به نسبت فاصله جغرافیایی بود، توانست ظرفیت‌ها و توانایی بازدارندگی رژیم صهیونیستی را به چالش بکشد.

کد خبر 749930

دیگر خبرها

  • ورزشکار کرمانی مدال پارالمپیک را به سردار حاجی‌زاده تقدیم کرد
  • تقدیر حماس از تصمیم کلمبیا در قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی
  • واکنش فرانسه به تصمیم اسرائیل برای حمله به رفح
  • انتقاد فرانسه از تصمیم رژیم صهیونیستی برای یورش به رفح
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد/ آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ تن افزایش یافت
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای 48 تا 72 ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد/ آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای 48 تا 72 ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد
  • خبر جدید رسانه‌های صهیونیستی درباره تصمیم نتانیاهو برای حمله به رفح
  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده اشغالگران درباره توافق یا حمله به رفح تصمیم‌ می‌گیرند
  • تصمیم‌گیری تل‌آویو درباره تبادل اسرا و حمله به رفح طی ۲ یا سه روز