Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنگام خرید میز نهارخوری، زیبایی یکی از موارد مهم است، ولی باید عوامل مهم دیگر را در نظر گرفت. خبرگزاری میزان _ ایرنا نوشت: میز ناهارخوری از جمله وسیله‌هایی است که اگر در انتخاب آن اشتباه کنید دردسر‌های زیادی را برای شما به وجود می‌آورد. اشتباه بزرگ در انتخاب میز این است که شما تنها زیبایی را معیار قرار دهید و به عوامل دیگر مانند سایز، جنس، تعداد اعضا خانواده و شکل خانه توجهی نکنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که حتی انتخاب مدل میزی که در سلیقه شما نباشد ممکن است به خانه‌تان زیبایی منحصر بفردی دهد. شکل میز اگر مستاجر هستید و خانه‌تان جابه جا می‌شود بدانید که میز‌های ناهار خوری مستطیل و گرد انتخاب‌های مناسبی برای همه زمان‌ها و مکان‌ها هستند. این شکل میز‌ها در همه اتاق‌ها جا می‌شوند و با هر دکوراسیونی هماهنگ می‌شوند. میز‌های گرد، مکالمه افراد را سرمیز راحت‌تر می‌کند. میز‌های مستطیل نیز برای افراد بیشتر، فضای بیشتری دارد. دور میز‌های مستطیل می‌توان صندلی اضافه کرد. اما میز‌های گرد این قابلیت را ندارند. حتی می‌توانید میز‌هایی انتخاب کنید که تخته اضافی تاشو داشته باشند و در مواقع لزوم بتوانید آن را بزرگ کنید. روکش میز یکی از جایگزین‌های میز‌های گران قیمت تمام چوبی، میز‌هایی با روکش چوب هستند. میز‌هایی که یک لایه چوب همچنن تخته چندلایه روی سطح بیرونی آن‌ها چسبیده است قیمت ارزان‌تر و ظاهر زیبایی دارند. خوبی این میز‌ها این است که پس از سال‌ها می‌توانید با کمک متخصصِ این کار، رویه چوبی را عوض کنید. باید برای میزناهارخوری از چوب‌های طرح دار استفاده می‌شود. به طور مثال، چوب گیلاس برای دکوراسیون سنتی، چوب بلوط یا چوب افرا برای دکوراسیون به سبک کلبه‌های چوبی مناسب هستند. یا چوب‌های تیره با طراحی مدرن تناسب بیشتری دارند. می‌توانید از میز ناهار خوری با صفحه شیشه‌ای نیز استفاده کنید. اندازه میز میز ناهارخوری باید به اندازه تعداد اعضای خانواده و مهمانان آن‌ها باشد، اما قرار نیست همه فضا اتاق را اشغال کند. در اتاق‌های بزرگ قرار دادن میز بزرگ اشکالی ندارد. می‌توانید یک طرف اتاق را به ناهارخوری ده یا دوازده نفره خود اختصاص بدهید. اما در اتاق‌های کوچک، بهتر است از میز ناهار خوری تاشو استفاده کنید و در مواقع نیاز، به اندازه آن اضافه کنید. میز ناهارخوری را باید به گونه‌ای بچینید که افراد به راحتی در اطراف آن رفت و آمد کنند. صندلی مناسب اگر قرار است میز و صندلی را جداگانه خریداری کنید، حتما به اندازه و شکل و طرح آن‌ها توجه داشته باشید تا با هم جور در بیایند. اگر صندلی‌های دسته دار می‌خرید، مطمئن شوید که زیر میز جا می‌گیرند و ارتفاع آن‌ها با هم تضاد ندارد. روی صندلی در پشت میز بنشینید و فاصله پا و میز را اندازه کنید تا کوتاه یا زیادی بلند نباشد. همچنین، زیر میز را نیز کنترل کنید تا پایه‌های صندلی‌ها و میز با هم تداخل نداشته باشند. بیشتر بخوانید: نقش ساعت در داشتن خانه‌ای زیبا

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: دکوراسیون میز ناهارخوری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دکوراسیون میز ناهارخوری میز ناهارخوری میز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد قابل توجه صنعت فیلم عربستان

ثبت درآمد یک میلیارد دلاری باکس آفیس عربستان بعد از بازگشایی مجدد سینماها در سال ۲۰۱۸ میلادی بیانگر این نکته است که صنعت فیلم این کشور آماده رشدی قابل توجه است. - اخبار فرهنگی -

به‌گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم؛ رشد و رونق تولید فیلم در استودیوهای فیلمسازی عربستان همراه با افتتاح سینماهای پیشرفته در این کشور همراه با ثبت درآمد یک میلیارد دلاری هنر هفتم از سال 2018 میلادی بیانگر این نکته است که صنعت فیلمسازی عربستان درحال پوست اندازی و حرکت به سمت رشدی قابل ملاحظه است.

در این زمینه انتشار آمارهای رسمی  کمیسیون فیلم عربستان سعودی (SFC) از سینماها، استودیوها، برگزاری جشنواره‌های سینمایی حکایت از این روند دارد که روند روبه رشد مخاطبان هنر هفتم در این کشور روبه رشد است و ارقامی که برای درآمد صنعت در سال گذشته میلادی به دست آمده نیز تاکیدی برهمین نکته است که سینمای عربستان همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد.

آمار منتشر شده از سوی کمیسیون فیلم عربستان نشان می‌دهد سال گذشته میلادی در این کشور 443 فیلم در سینماهای سراسر کشور اکران شده و این تعداد فیلم 17.4 میلیون نفر مخاطب به خود دیده است که با یک برآورد ابتدایی تعداد مخاطبان سینماهای عربستان نسبت به یک سال قبل‌تر یعنی در سال 2022 شاهد رشد حدود 20 درصدی بوده است.

چند خبر از سینمای جهان؛ از اظهارنظر قابل‌تأمل «آنجلینا جولی» تا سرمایه‌گذاری خاص عربستان

این درحالی است که درآمد گیشه‌های سال قبل عربستان براساس آمارهای رسمی از  240 میلیون دلار فراتر رفته و اکنون عربستان در جایگاه پانزدهم رده بندی جهانی باکس آفیس قرار گرفته است.

از سوی دیگر بررسی هرم جمعیتی این کشورنشان می‌دهد بیش از 50 درصد جمعیت زیر 25 سال عربستان علاقمند به هنر هفتم هستند و فیلم‌های اکشن هالیوودی در صدر انتخاب این گروه سنی برای نشستن روی صندلی سینماهای کشورشان است و در پی آن کمدی‌های مصری مخاطب قابل توجهی دارد.

در همین حال آنطور که آمارهای رسمی از زیرساخت‌های سینمایی عربستان حکایت دارد تا اکتبر سال گذشته میلادی مجموعاً هفت اپراتور سینمایی، 69 سالن سینما، 623 صفحه نمایش و 65000 صندلی در این کشور وجود دارد که براساس جمعیت عربستان یاد شده  متوسط به 1.7 صفحه نمایش و 176 صندلی برای هر 100000 نفر تقسیم می شود و همین آمارها نشان می‌دهد سرعت رشد زیرساخت‌های سینمایی عربستان در دو بخش صفحه نمایش و صندلی تا تاریخ یاد شده چیزی حدود 19 درصد بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری!/ عکس
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • رشد قابل توجه صنعت فیلم عربستان
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! | ببینید
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • هنگام خرید ورق آلومینیوم کامپوزیت به چه نکاتی توجه کنیم؟
  • راهنمای انتخاب مانتو شلوار اداری در زمان بارداری