Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@23:50:20 GMT

ناکامی بزرگ حدادی/ احسان چهاردهم و حذف شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۵۷۲۴

ناکامی بزرگ حدادی/ احسان چهاردهم و حذف شد

خبرورزشی – به گزارش ایسنا، مرحله مقدماتی پرتاب دیسک مردان از ساعت ۵:۱۵ امروز آغاز شد و احسان حدادی تنها نماینده ایران در این ماده به رقابت با ۱۵ پرتابگر دیگر پرداخت.  

حدادی در بهترین پرتاب خود رکورد را ۵۸.۹۸ متر را ثبت کرد و در گروه خود چهاردهم شد. حدادی سه پرتاب انجام داد که در اولین پرتاب خود رکورد ۵۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۸ متر، در دومین پرتاب عدد ۵۸.۹۸ را ثبت کرد و آخرین پرتابش نیز خطا شد. با این نتیجه احسان حدادی موفق نشد به فینال پرتاب دیسک المپیک راه پیدا کند.  از مجموع دو گروه ۱۲ نفر به فینال راه پیدا می‌کنند و هر ورزشکاری که رکورد ۶۶ متر را ثبت کند مستقیم به فینال می‌رسد.   

در این گروه ورزشکارانی چون دنیل استاهل سوئدی نفر اول رنکینگ جهان، لوکاس ویس شایندگر نفر سوم جهان، آندریوس گوژیوس نفر چهارم جهان و الکساندرو فیرفیرکا نفر ششم جهان حضور داشتند. استاهل در اولین پرتاب خود رکورد ۶۶.۱۲ متر را ثبت کرد و به عنوان اولین نفر راهی فینال شد.
 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احسان حدادی احسان حدادی المپیک 2020 توکیو خبر ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۵۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مسئول برگزاری این همایش با بیان اینکه اصفهان پایتخت فرهنگ پهلوانی کشور در این همایش بزرگ میزبان هزار و ۲۰۰ نفر ورزشکار باستانی کار بود، گفت: در این همایش شرکت‌کنندگان به اجرای ورزش زورخانه‌ای و آئین پهلوانی پرداختند.
محسن رویگری با بیان اینکه این همایش بزرگ ملی -مذهبی -ورزشی در بزرگ‌ترین میدان تاریخی ایران برای مردم اصفهان به نمایش گذاشته شد، افزود: هدف از برگزاری چنین رویداد‌های بزرگ فرهنگی در فضا‌های عمومی شهر توسعه فرهنگ و منش‌های پهلوانی است.
وی گفت: یکی از وظایف دبیرخانه اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ پهلوانی یادآوری منش‌ها و خصائل پهلوانی همچون گذشت، جوانمردی، دینداری، اخلاق‌مداری، شجاعت، تواضع و فروتنی، حسن خلق، حرمت پیران، ایثار و بخشش است.
مسئول برگزاری این همایش در ادامه گفت: همگی این صفات در آئین کهن پهلوانی نهفته است و وظیفه خود می‌دانیم در توسعه این منش‌ها در بین فرهنگ عامه و فرهنگ شهروندی از تمام ظرفیت‌های مدیریت شهری استفاده کنیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رکوردی که نتانیاهو ثبت کرد
  • فائضه غفار حدادی با سفرنامه حج به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • نگاهی به تقابل سپاهان و پرسپولیس؛ فینال بزرگ‌ فصل
  • دبی میزبان بزرگ‌ترین فرودگاه جهان می‌شود
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید