Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احسان حدادی درباره نامامی در المپیک گفت:«سال قبل بعد از  اینکه کرونا گرفتم، یکسال  فصل مسابقات را از دست دادم، امسال هم با مصدومیت کمرم هیچ مسابقه ای ندادم، تنها حضورم مرحله اول لیگ بود. در صورتی که وقتی قرار است در المپیک پرتاب کنی باید در چند مسابقه خوب شرکت کرده باشی ولی خودم توقع پرتاب بالای ۶۲-۳ متر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

دارنده مدال نقره المپیک لندن ادامه داد:«دوست داشتم چهارمین المپیکم نتیجه  بهتری بگیرم. اما از من خواستند در چهارمین المپیکم شرکت کنم. از طرفی اگر من نمی آمدم و کسی  هم جایگزینم نمی شد، حالت خوبی نداشت و من به  احترام المپیک آمدم. حالا خیلی هم ناراحت نیستم.»

او در پایان گفت:«نمی‌دانم که توکیو آخرین المپیکم بود یا خیر. اگر بدنم جواب دهد دوست دارم شرکت کنم.سال آینده در بازی‌های آسیایی چین شرکت خواهم کرد و به دنبال کسب پنجمین مدال طلا در این مسابقات هستم. اگر آنجا نتیجه خوب گرفتم و بدنم آماده بود در پاریس شرکت می‌کنم.تنها مدال‌آور دو ومیدانی ایران در المپیک هستم. ۴ مدال طلای بازی‌های آسیایی دارم و سال آینده به دنبال کسب پنجمین مدال آن هستم برای همین مسئولان به این نتیجه رسیدند که سرمایه‌گذاری روی من اثرگذار خواهد بود.»

۴۱۴۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احسان حدادی احسان حدادی المپیک 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۵۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیک با طعم سبزیجات

همشهری آنلاین - سیدسروش طباطبایی‌پور: تونی استانژه، رئیس کمیته برگزارکننده المپیک، در مراسم بدرقه مشعل، شعله آن را در فانوسی به کشتی سه دکله «بلم» حمل کرد و این یعنی در چشم بر هم زدنی، رقابت‌های ورزشکاران جهان، بدون در نظرگرفتن فرهنگ‌ها و ملیت‌ها، آغاز می‌شود و کلی هیجان و زیبایی برای جهانیان به ارمغان می‌آورند.

بیش‌تر بخوانید: برج ایفل بر سینه قهرمانان المپیک

اما برگزارکنندگان و حامیان المپیک امسال، رویکردی جدید را به جهان اعلام کرده‌اند که مورد توجه دوستداران محیط‌زیست قرار گرفت؛ آنها اعلام کرده‌اند که در تلاشند با ارائه غذاهای گیاهی بیشتر در طول ۱۷روز مسابقات، نقش مؤثری در کاهش گازهای گلخانه‌ای و تولید دی‌اکسید کربن داشته باشند.

یک سوم، سبزیجات!

فرانسه، کشور کافه‌های بی‌نظیر و رستوران‌های رنگارنگ، بیشترین مصرف گوشت گاو و گوساله را در اروپا دارد، اما حالا حامیان المپیک فرانسه، تصمیم گرفته‌اند منوی غذای ورزشکاران، داوران و تماشاگران را به ویترینی از غذاهای گیاهی تغییر دهند. برای اولین‌بار، یک شرکت طبخ غذاهای گیاهی، در گروه حامیان المپیک قرار گرفته و جورجینا گرنون، مدیرعامل آن اعلام کرده که می‌خواهد کلوچه تخم‌مرغی، فلافل نخود و چغندر، کرپ سبزیجات و دیگر غذاهای گیاهی را جایگزین استیک و پیتزای گوشت کند. او می‌گوید: «ما در فرانسه هستیم؛ پس غذا مهم است، اما راه‌های دیگری هم برای پختن غذا، حتی فست‌فودهای خوشمزه وجود دارد؛ فست‌فودهایی مثل فروش سوسیس و همبرگر گیاهی در ورزشگاه‌ها!»

برگزارکنندگان این رویداد تاریخی، تخمین می‌زنند که قرار است حدود ۱۳میلیون غذا در روزهای برگزاری بازی‌ها سرو شود و این یعنی، فرانسه در آن روزها، به بزرگ‌ترین رستوران ۲۴ساعته جهان تبدیل خواهد شد.

البته حدود ۱۵هزار ورزشکاری که در مسابقات شرکت می‌کنند، به گوشت، مرغ و ماهی هم دسترسی دارند، اما گرنون می‌گوید: بیش‌ از یک سوم غذاها، گیاهی پخته می‌شوند.

شارل ژیلوی هم، سرآشپز رستوران‌های دهکده المپیک است. او می‌گوید: قرار است به‌خاطر احترام به محیط‌زیست و برای اولین‌بار، به‌جای ظروف پلاستیکی یکبار مصرف، قاشق‌ها و بشقاب‌های قابل شست‌وشو در اختیار ورزشکاران قرار گیرد. او به ورزشکاران شرکت‌کننده در المپیک توصیه می‌کند حتما عدسی معروفش را در پیاله‌های قابل شست‌وشو امتحان کنند؛ غذایی خوشمزه و مقوی که با طرز پختی منحصربه‌فرد و با استفاده از دال عدس، سبزی‌های معطر و تازه فرانسوی، زعفران و همراه با یک تکه نان ذرت، سرو می‌شود.

میوه‌های محلی

اتفاق باشکوه دیگری که قرار است در المپیک امسال رخ دهد، این است که فرانسه در روزهای المپیک، قرار است به بزرگ‌ترین سالادبار میوه و سبزیجات جهان تبدیل شود؛ اما مسئولان این کشور، می‌خواهند میوه‌ها و سبزیجات مورد نیاز ورزشکاران را تا جایی که می‌توانند از کشاورزان داخلی تأمین کنند تا لازم نباشد برای حمل‌ونقل آنها، دست به دامن هواپیماهایی با سوخت‌های فسیلی شد.

کد خبر 848119 برچسب‌ها گوشت سبزی ویژه ورزشی غذا و گردشگری محیط زیست جهان المپیک ورزش فرانسه

دیگر خبرها

  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • المپیک با طعم سبزیجات
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم