Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@23:11:13 GMT

رستمیان: استارت خوبی زدم، اما ادامه دار نبود

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۵۸۱۰

رستمیان: استارت خوبی زدم، اما ادامه دار نبود

نماینده تیراندازی ایران در تپانچه 25 متر بعد از عدم راهیابی به فینال گفت: فکر می کردم بتوانم به فینال برسم.

به گزارش "ورزش سه"، هانیه رستمیان، بانوی تیرانداز ایران پس از پایان رقابت خود در تپانچه سرعت بار روانی و فشار رقابت های تیراندازی در المپیک را سنگین توصیف کرد و گفت: مسابقه تپانچه در ماده های دقت و سرعت طی ٢ روز  برگزار شد که امروز در ماده سرعت رقابتم را خوب شروع کردم، اما در ادامه خوب ظاهر نشدم که دلیل آن بحث روانی و فشار مسابقات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال تجربه خوبی کسب کردم.


وی که برای نخستین بار به المپیک راه یافته است، افزود:  رکوردهای بالاتری در رقابت های گذشته زدم توانسته بودم فینالیست شوم و امیدوارم بود در المپیک رکوردم را تکرار کنم که نشد.


رستمیان در ادامه عنوان کرد: تیراندازان باتجربه زیادی در این رویداد حضور داشتند اما انتظار بیشتری از خود داشتم  و از طرفی رکوردها نزدیک هم به بود. امیدوارم از تجربه ای که کسب شده در آینده بهتر استفاده کنم.

 

تیراندازی (اسلحه) المپیک 2020 توکیو هانیه رستمیان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیراندازی اسلحه المپیک 2020 توکیو هانیه رستمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۵۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، فینال مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه آقایان جمعه، ۷ اردیبهشت در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان نفرات برتر در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان معرفی شدند.   نتایج نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان به شرح زیر است: ۱- امیر جوهری‌خو از تهران ۲- حسین ظفرجعفرزاده از خراسان رضوی ۳- سیداحمد میرجهانبخش موسوی از البرز   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب رئیس بانوان، علی کلاتی سرمربی تپانچه جوانان و نوجوانان، علی گداری سرپرست برگزاری مسابقات، یاسر خلیل‌نژاد سرپرست کمیته آموزش، محمد مهدیان انفورماتیک، علی گل‌محمدی مسئول کمیته سلاح و مهمات، علی کاظمی، مسعود کلهری، محمود افضلی، حمید هدایتی، امین حق‌نیا و سیده شیما محمدی اعضای تیم داوری در سالن فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • مدال نقره پاراتیراندازی در جام جهانی کره جنوبی
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است