Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@08:02:00 GMT

۱۵ هزار وعده غذای گرم بین مردم استان یزد توزیع شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۶۰۳۹

۱۵ هزار وعده غذای گرم بین مردم استان یزد توزیع شد

سرهنگ حسین زارع کمالی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پخت غذا و توزیع بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از ویروس کرونا جزو برنامه‌های مهمی است که تاکنون بر حسب ضرورت انجام شده است .

وی ادامه داد: تمامی پایگاه‌های مقاومت بسیج با همکاری مساجد در شهر و مناطق روستایی آمادگی جذب کمک‌های مردم و خیران برای انجام برخی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و کمک به نیازمندان استان را دارند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مسوول، یکی از اقدامات ضروری به خاطر شرایط کنونی را به ویژه در روزهای فرخنده سال، تهیه و توزیع غذای مناسب با رعایت نکات  بهداشتی بین اقشار مختلف مردم و نیازمندان جامعه در استان ذکر کرد .

زارع کمالی گفت: رعایت دقیق نکات بهداشتی همواره در پخت و توزیع غذاهای نذری در اولویت است و هنگام بسته‌بندی و توزیع آن نسبت انجام بهتر با همکاری نیروهای بسیجی و مردمی به نحو مناسب اقدام می‌شود.

وی تصریح کرد: سپاه الغدیر از زمان شروع ویروس کرونا تاکنون با همراهی و کمک خوب مردم به خصوص خیران در مناسبت‌های مختلف اقدام به پخت و توزیع غذای گرم و توزیع آن بین اقشار مختلف جامعه کرده است.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی دارد .

برچسب‌ها ویروس کرونا یزد امنیت غذایی کمک های مردمی سازمان بسیج مستضعفان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا یزد امنیت غذایی ویروس کرونا یزد امنیت غذایی کمک های مردمی سازمان بسیج مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۶۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان صبح یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 6090488

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنهاست
  • سرلشکر موسوی: عملیات «وعده صادق» خنجر امت اسلام با اراده ملت ایران بر تن رژیم صهیونیستی است
  • ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» برای نسل جوان تبیین شود