Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@09:19:19 GMT

واکنش حدادی پس ناکامی در صعود به فینال: ناراحت نیستم!

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۶۰۵۳

به گزارش ایسنا، احسان حدادی پس از ناکامی در صعود به فینال مسابقات پرتاب دیسک در پاسخ به این سوال که چرا نتوانستی به فینال راه پیدا کنی، گفت:  امروز، رکورد ۵۸ متر و ۹۸ سانتی‌متر، بهترین پرتاب من در المپیک بود، البته کار خیلی سختی بود،  چرا که سال قبل بعد از اینکه من کرونا گرفتم، یکسال  فصل مسابقات را از دست دادم، امسال هم با مصدومیت کمرم هیچ مسابقه ای ندادم، تنها حضورم مرحله اول لیگ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که وقتی قرار است در المپیک پرتاب کنی باید چند مسابقه خوب شرکت کرده باشی، من مصدوم هم بودم، ولی خودم توقع پرتاب بالای ۶۲-۳ متر را داشتم، اما متاسفانه نشد.  

وی در پاسخ به این سوال که گفته بودی، اگر بالای ۶۳-۴ متر پرتاب نکنی، المپیک نخواهی آمد و حالا که آمدی بابت تکمیل رزومه ات بود؟ گفت: دوست داشتم چهارمین المپیکم نتیجه  بهتری بگیرم. اما از من خواستند در چهارمین المپیکم شرکت کنم. از طرفی اگر من نمی آمدم و کسی  هم جایگزینم نمی شد، حالت خوبی نداشت و من به  احترام المپیک آمدم. حالا خیلی هم ناراحت نیستم.

حدادی در خصوص امکان حضورش در المپیک پاریس گفت: نمی‌دانم که توکیو آخرین المپیکم بود یا خیر. اگر بدنم جواب دهد دوست دارم شرکت کنم.

وی افزود: سال آینده در بازی‌های آسیایی چین شرکت خواهم کرد و به دنبال کسب پنجمین مدال طلا در این مسابقات هستم. اگر آنجا نتیجه خوب گرفتم و بدنم آماده بود در پاریس شرکت می‌کنم.

 حدادی تصریح کرد: اگر این آخرین المپیک برای من باشد که واقعا بد تمام شد. المپیک یک سال عقب افتاد، کرونا گرفتم و متاسفانه در هیچ مسابقه بزرگی شرکت نکردم. وقتی مسابقه بزرگ شرکت نکنی نباید شانس مدال هم برای خودت متصور باشی. برای همین می‌دانستم که شاید نتیجه خوبی نخواهم گرفت ولی انتظار داشتم بالای ۶۲ متر پرتاب کنم که متاسفانه نشد.

 وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنم به ۶۲ متر تا پایان سال برسم. دوست داشتم بهتر از این پرتاب کنم ولی گاهی مواقع آدم به آن چیزی که انتظار دارد، نمی‌رسد.

حدادی در پاسخ به این سوال که خیلی‌ها عنوان کردند که برای حدادی خرج زیادی شده ولی نتیجه مطلوبی نگرفته است، گفت: تنها مدال‌آور دوومیدانی ایران در المپیک هستم. ۴ مدال طلای بازی‌های آسیایی دارم و سال آینده به دنبال کسب پنجمین مدال آن هستم برای همین مسئولان به این نتیجه رسیدند که سرمایه‌گذاری روی من اثرگذار خواهد بود. ورزش ایران اگر می‌دانست که من مدال نمی‌گیرم برای من هزینه نمی‌کرد.

وی افزود: الان هم به دلیل آسیب‌دیدگی که جزیی از ورزش است نتیجه خوبی نگرفتم. تمام تلاشم را کردم ولی به فینال راه پیدا نکردم.

حدادی در مورد اینکه قرار است عمل جراحی روی کمر خود انجام دهد، گفت: جراحی آخرین مرحله است. در تلاشم تا بازی‌های آسیایی این کار را انجام ندهم.

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن تاکید کرد: تصمیمم بر این بود در المپیک توکیو به دلیل مصدومیتی که داشتم، نباشم ولی چون ورودی کسب کرده بودم و تا سال آینده هم مسابقه بزرگی نداشتم باید در آن شرکت می‌کردم تا خودم را محک بزنم برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین.

وی تصریح کرد: همیشه آن چیزی که می‌خواهی، نمی‌شود، من تمام تلاشم را کردم تا در چهارمین حضورم  در المپیک نتیجه خوبی بگیرم. من چهارمین ورزشکاری هستم که در ۴ المپیک حضور دارم و دوست داشتم نتیجه خوبی بگیرم اما این اتفاق نیفتاد.

 حدادی در مورد قرارداد مربی‌اش گفت: قرارداد مک ویل‌کینز فردا  به پایان می‌رسد و حسین توکلی هم در این چند وقت زحمت زیادی برای من کشید و می‌خواستم با یک پرتاب مناسب جواب زحماتشان را بدهم که این اتفاق نیفتاد.

منبع: الف

کلیدواژه: بازی های آسیایی نتیجه خوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۶۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن

نایب قهرمان دو دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا به فینال هفدهمین دوره این رقابت‌ها راه یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی تایلند از ساعت 14:30 امروز (جمعه - به وقت ایران) در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024، در سالن هوامارک ایندور بانکوک به مصاف تاجیکستان رفت که در پایان وقت‌های عادی و اضافه دو تیم به تساوی 3 - 3 رضایت دادند، اما در ضیافت پنالتی‌ها میزبان مسابقات با نتیجه 6 بر 5 پیروز شد و به فینال راه یافت.

صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود

تایلند به لطف برتری در این بازی، به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کرد و از ساعت 14:30 روز یکشنبه 9 اردیبهشت (به وقت ایران)، مقابل برنده دیدار ایران - ازبکستان صف‌آرایی می‌کند. بازنده بازی ایران و ازبکستان نیز از ساعت 11:30 همان روز، در مسابقه رده‌بندی برابر تاجیکستان به میدان می‌رود.

با توجه به صعود چهار تیم ایران، ازبکستان، تایلند و تاجیکستان به جام جهانی فوتسال، مرحله پلی‌آف برای تعیین سهمیه پنجم قاره آسیا برای صعود به جام جهانی در جریان است. شاگردان مجید مرتضایی در تیم ملی افغانستان با نتیجه 5 بر 3 از سد عراق گذشتند و قرقیزستان با نتیجه 3 بر 2 مقابل ویتنام پیروز شد.

شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم

افغانستان و قرقیزستان از ساعت 8:30 روز 9 اردیبهشت برای کسب پنجمین سهمیه آسیا در جام جهانی با هم روبرو می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • ناکامی شمشیرباز اپه ایران در گرفتن سهمیه المپیک پاریس
  • واکنش قلعه‌نویی به صعود تیم ملی به فینال آسیا
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا واکنش نشان داد
  • واکنش AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا
  • جام ملت های فوتسال آسیا| صعود سخت ایران به فینال با ضربات پنالتی
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها؛ افغانستان در آستانه تاریخ‌سازی
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن