Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gizmochina، سال گذشته PlayStation ۵ (PS۵) به عنوان آخرین نسخه از سری کنسول‌های بازی سونی منتشر شد و در ماه نوامبر برای خرید در دسترس قرار گرفت. در حالی که تقاضا بیش از میزان عرضه کنسول بوده است و به دلیل کمبود آن با تاخیر راهی بازار شده است، اما به لطف بحران تراشه، شرکت سونی اعلام کرد که بیش از ۱۰ میلیون دستگاه فروخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سونی از طریق توئیتر و همچنین یک پست وبلاگ اعلام کرده است که از ۱۸ ژوئیه، بیش از ۱۰ میلیون کنسول PlayStation ۵ در سراسر جهان به فروش رسانده است. این رقم PS۵ را به رکورددار سریع‌ترین فروش کنسول در تاریخ Sony Interactive Entertainment (SIE) تبدیل کرده است.

شکی نیست اگر مشکلات عرضه کنسول به وجود نمی‌آمد، شرکت سونی رقم قابل توجهی از این محصول را می‌فروخت. این کنسول تا پایان آوریل ۲۰۲۱ در چین عرضه نشد. در بیانیه مطبوعاتی از تلاش تیم توسعه محصول، تیم مهندسی سخت افزار و عملیات و همچنین تیم‌های عملیاتی تجاری در سراسر جهان برای دستیابی به این رقم فروش بازی، قدردانی شده است.

سونی همچنین اشاره کرد که بازی‌های انحصاری مانند God of War: God of War: Ragnarok، Gran Turismo ۷ و Horizon Forbidden West به این سیستم عامل وارد می‌شوند. همچنین به سایر بازی‌های کامپیوتری مورد انتظار مانند Battlefield ۲۰۴۲، DEATHLOOP، Far Cry ۶ و Kena: Bridge of Spirits نیز اشاره داشت. برخی از این بازی‌ها امسال وارد می‌شوند در حالی که برخی دیگر تا سال ۲۰۲۲ عرضه نمی‌شوند.

قیمت کنسول PlayStation ۵

سرانجام، سونی اشاره کرد که هنوز در حال کار بر روی بهبود عرضه در سراسر جهان است و نمی‌تواند صبر کند روزی کنسول به راحتی در دسترس همه قرار گیرد. البته این شرکت قیمت مدل‌های مخالف این کنسول را نیز اعلام کرده است. برای نسخه دیجیتال که درایو دیسک ندارد، ۳۹۹ دلار / ۳۹۹ یورو / ۳۴۹ پوند / ۳۹، ۹۹۰ پوند قیمت دارد. مدل درایو برای بازی‌های فیزیکی ۴۹۹ دلار / ۴۹۹ یورو / ۴۴۹ پوند / ۴۹، ۹۹۰ پوند قیمت دارد.

بیشتر بخوانید

شرکت Netflix Inc وارد دنیای بازی‌های موبایلی شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنسول بازی کنسول ps5 شرکت سونی بازی رایانه ای رکورد جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۶۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو

امام جمعه قزوین گفت: هر روز رسیدگی به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو با شتاب بیشتری انجام شود تا این‌همه مردمی که گرفتار شده‌اند، نجات پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی بعدازظهر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان قزوین اظهار کرد: در اجرای عدالت اگر به یک پرونده به موقع رسیدگی شود، کار دستگاه قضا راحت و سبک‌تر می‌شود.

وی افزود: بحث ناهنجاری خرید و فروش اتومبیل که در استان ما پیش آمد، ده‌ها هزار پرونده به خاطر همین یک تخلف به وجود آمد، در حالی که دستگاه‌های نظارتی باید به موقع هشدار می‌دادند و به موقع رسیدگی می‌کردند، اگر به همین یک پرونده به موقع رسیدگی می‌شد، شاید این تعداد از پرونده پیش نمی‌آمد که کار دشوار شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه چون دستگاه‌های نظارتی کارشان را به موقع انجام ندادند و تأخیر پیش آوردند، باعث شد اکنون چقدر کار سخت شود، گفت: البته می‌بینیم که اقداماتی در استان صورت گرفته و امور در حال پیش‌برد هستند.

عابدینی ادامه داد: باید رسیدگی به این ناهنجاری هر روز شتاب بیشتری پیدا کند تا این‌همه مردمی که گرفتار شده‌اند، نجات پیدا کنند، چرا که موجب بروز اختلافات خانوادگی و فروپاشی خانواده‌ها شده است.

وی یادآور شد: امیدواریم خدا آن‌هایی که این پدیده ناهنجار را برای مردم ایجاد کردند، به زودی با دستان توانمند شما به سزای اعمالشان برساند، آن‌هایی که همکاری و یاری کردند که این خیانت شکل بگیرد و بحران ایجاد شود، به زودی به سزای عملشان خواهند رسید.

کد خبر 748874

دیگر خبرها

  • رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی
  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • وقتی تیم های حریف بایرلورکوزن فکر می کنند رکورد شکست ناپذیری این تیم را پایان داده اند (فان) / فیلم
  • رکوردشکنی نسخه کمیاب از قرآن در حراجی ساتبیز لندن
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد