Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@04:46:10 GMT

عطایی لیست جوانان و بزرگسالان را اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۶۳۱۲

عطایی لیست جوانان و بزرگسالان را اعلام کرد

بهروز عطایی اسامی 18 بازیکن دعوت شده به اردوی ششم جوانان و همچنین 5 بازیکن بزرگسال جهت آغاز تمرینات تیم بزرگسالان اعزامی به مسابقات قهرمانی مردان آسیا را اعلام کرد.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، این اردوی ترکیبی از روز یکشنبه (10 مردادماه) بعد از انجام تست PCR به مدت 11 روز آغاز می‌شود و 18 بازیکن جوان در آن حضور خواهند داشت که اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:

یونس رمضانی، امیرحسین تقوی، اردلان سیدعباسی، عبدالمختار بوش، رضا مهرجوی، کاریل داداش‌آده، علی حاجی‌پور، امیرحسین صداقت، سهیل کمال‌آبادی، سینا نیکپور، علیرضا شبان، امین خواجه‌خلیلی، عرفان جلالی‌‌نژاد، متین احمدی، مهدی جلوه‌قاضیانی، محمد ولیزاده، امیرحسین توخته، عرفان نبی‌زاده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با نظر بهروز عطایی 5 بازیکن بزرگسال به نام‌های رضا عابدینی، محمدرضا حضرت‌پور، علی رمضانی، امیرحسین اسفندیار و ابوالفضل قلیپور به این اردو دعوت شده‌اند تا تمرینات خود را همراه با جوانان آغاز کنند. تمرینات اختصاصی تیم ملی بزرگسالان اعزامی به مسابقات قهرمانی مردان آسیا پس از بازی‌های المپیک توکیو و با پیوستن سایر ملی‌پوشان به اردو آغاز خواهد شد.

مسابقات قهرمانی مردان آسیا از 21 لغایت 28 شهریور به میزبانی ژاپن و مسابقات قهرمانی جوانان جهان از اول لغایت یازدهم مهرماه به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان برگزار می‌شود که محل برگزاری بازی‌های جوانان ایران در ایتالیا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال بهروز عطایی مسابقات قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.
سلیمی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های‌ آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان