Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@14:46:13 GMT

گزارش زنده المپیک| احسان حدادی چهاردهم شد!

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۶۳۹۴

گزارش زنده المپیک| احسان حدادی چهاردهم شد!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، مسابقات المپیک ۲۰۲۰ پس از یک سال تعویق در شهر توکیو رسما آغاز شد. تا پایان رقابت‌های المپیک با آخرین اخبار و حواشی جذاب این تورنمنت بزرگ جهان ورزش با شما همراه خواهیم بود.

این شما و این مهمترین اخبار روز هشتم المپیک ۲۰۲۰؛

رستمیان به فینال نرسید

هانیه رستمیان با امتیاز ٢٨٨ به کار خود در بخش سرعت ماده ٢۵ متر تپانچه پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در بخش دقت امتیاز ٢٨٩ را ثبت کرده بود و بدین ترتیب مجموع امتیارات او به عدد ۵٧٧ رسید. او از راهیابی به فینال باز ماند.

فصیحی به دور مقدماتی رسید

در رقابت های پیش مقدماتی دوی ۱۰۰ متر، فرزانه فصیحی با حد نصاب۱۱.۷۶ ثانیه در گروه خود اول شد. در این مرحله سه گروه حضور دارند و بهترین رکورد ها راهی دور مقدماتی خواهند شد که فصیحی توانست این مجوز را کسب کند.

ناکامی احسان حدادی

در ادامه رقابت‌های دوومیدانی المپیک ۲۰۲۰ و در ماده پرتاب دیسک احسان حدادی نماینده ایران در گروه A مسابقات به مصاف ۸ پرتابگر دیگر رفت. حدادی در پرتاب‌هایی که داشت رکوردهای (۵۸.۴۸)، (۵۸.۹۸) را به ثبت رساند و با این نتیجه و کسب عنوان چهاردهمی از حضور در فینال بازماند.

کسب عنوان تاریخی برای نازنین ملایی

مرحله فینال روئینگ زنان در حالی سپری شد که نازنین ملایی در فینال B به آب زد. او که پیش از این با صعود به این مرحله رکورد جدیدی را در قایقرانی ایران به ثبت رسانده بود، با ثبت زمان 7:42.57 در رده یازدهم قرار گرفت. ملایی در فینال B با ورزشکارانی از کشورهای کانادا، هلند، آمریکا، ایرلند و یونان به رقابت پرداخت و پنجم شد.

در نتیجه کلی مسابقات نازنین ملایی عنوان تاریخی یازدهمی را کسب کرد. این بهترین نتیجه تاریخ قایقرانی ایران در ادوار المپیک است.

هومن جعفری کد خبر: 1104914 برچسب‌ها المپیک توکیو ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: المپیک توکیو ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک برای دومین حضور پیاپی در المپیک باید از سد پدیده کشتی فرنگی ایران یعنی سعید اسماعیلی عبور کند.
ستاره ۲۰ ساله‌ای که چند روز پیش در مسابقات بزرگسالان آسیا بر سکوی نخست ایستاد. حالا کادر فنی تیم ملی برای انتخاب دشوار خود در وزن ۶۷ کیلوگرم و انتخاب نماینده ایران در المپیک پاریس، گرایی و اسماعیلی را به مسابقات رنکینگ مجارستان که خرداد امسال در بوداپست برگزار می‌شود، اعزام می‌کند.
در وزن ۶۰ کیلوگرم مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت تعیین ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس هم رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و امیررضا ده بزرگی از فارس و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.
در وزن غیر المپیکی ۸۲ کیلوگرم هم با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و محرومیتش، مقرر شد به محمدعلی گرایی شانس مجددی برای حضور در ورزن ۸۲ کیلوگرم داده شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

دیگر خبرها

  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • رقابت سانداکار قمی در مسابقات استانی
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • پرسپولیس به سرنوشت استقلال دچار شد/ شمسایی، ناپلئونی به فینال رفت!
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان