Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، احمد فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز کردستان با بیان اینکه استان سبز به استان‌های دارای ضریب نفوذ گاز طبیعی ۹۵ درصد به بالا در گازرسانی به مناطق روستایی گفته می‌شود، اظهار داشت:ضریب نفوذ گاز طبیعی در مناطق روستایی کردستان به ۹۶ درصد رسید  و اکنون ۶ شهرستان استان کردستان از این لحاظ مناطق سبز محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعله گری اضافه کرد: ضریب نفوذ گازرسانی روستایی در شهرستان بانه بیش از ۹۵ درصد، دهگلان ۱۰۰ درصد، دیواندره بیش از ۹۵ درصد، قروه ۱۰۰ درصد و شهرستان‌های کامیاران و سروآباد ۹۸ درصد است.

او با اشاره به اینکه ضریب نفوذ گاز طبیعی در نقاط شهری استان ۱۰۰ درصد و در مجموع در مناطق شهری و روستایی ۹۸ درصد است، افزود: این شاخص در بخش روستایی به ۹۶ درصد رسیده است.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: با اتمام گازرسانی به ۱۴۵ روستا تا دهه فجر سال جاری، ضریب نفوذ گاز طبیعی در روستا‌ها به ۹۸ درصد افزایش خواهد یافت که با برنامه ریزی انجام شده، این شرکت در نظر دارد در ۶ ماه پایان امسال عملیات گازرسانی به همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در استان کردستان را به اتمام برساند.

فعله گری تاکید کرد: عملیات گازرسانی به مناطق روستایی استان به گام‌های پایانی نزدیک می‌شود و یکی از استان‌های سخت گذر و دارای مسیر‌های سنگلاخی و شیبدار و هزینه گازرسانی در منطقه بالا است.

اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری، ۹۶ درصد جمعیت روستایی و ۵۶۲ هزار مشترک از خدمات شرکت گاز کردستان بهره‌مند است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گازرسانی به روستاها گاز طبیعی ضریب نفوذ گاز طبیعی ۱۰۰ درصد ۹۶ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۶۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان

 مسابقات فوتبال جام روستایی شهرستان مریوان با شرکت ۲۶ تیم از روستا‌های شهرستان‌های مریوان، سروآباد و شویشه برگزار شد و از سوی مردم این منطقه مورد استقبال فراوانی قرار گرفت.

 دیدار فینال این رقابت‌ها بین ۲ تیم «چوین» و «نی» برگزار شد که تیم «نی» توانست با سه گُل بدون دریافت هیچ گُلی حریف خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی را بدست آورد.

جایگاه دوم این رقابت ها به تیم «چوین» رسید و تیم «به رده سپی» نیز در جایگاه سوم ایستاد.

 معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان در این مراسم اظهار کرد: مواردی همچون اخلاق مداری، همبستگی و اتحاد که به عنوان شعار مسابقات نیز تعیین شده بود از سوی تیم‌های شرکت کننده به خوبی رعایت شد.

فرزاد خاکی گفت: شاهد صحنه‌های دیدنی در این مسابقات بودیم و این مسئله نمایانگر ترویج فرهنگ اخلاق مداری در میادین ورزشی است.

در آیین اختتامیه مسابقات فوتبال روستایی شهرستان مریوان «بیژن ذوالفقارنسب» پیشکسوت نامدار رشته فوتبال استان کردستان و کشور حضور داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • گردشگران جشنواره «گیلاس کن»رشد ۵۰ درصدی داشته است
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی باران به بناهای تاریخی سیستان وبلوچستان
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان