Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سومین و آخرین روز آزمون کارشناسی ارشد با 255 هزار و 835 داوطلب برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، از مجموع داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 تعداد 53 درصد زن و 47 درصد مرد هستند.
همچنین تعداد 364 نفر از متقاضیان آزمون با تکمیل فرم خوداظهاری و بارگذاری گواهی بیماری کرونا اعلام کردند که مبتلا به بیماری کووید بوده و بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت در این آزمون شرکت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آزمون با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در63 رشته امتحانی برگزار شد.
نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 به صورت کارنامه در دهه اول شهریور از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود و پس از آن داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند در همان زمان به انتخاب رشته اقدام کنند.
فهرست معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های خاص برای آزمون‌های تشریحی و عملی دهه دوم شهریور اعلام و آزمون‌های تشریحی در دهه اول مهر انجام می‌شود.
پیش بینی می‌شود نتایج نهایی در اواخر مهر و نهایتاً تا اوایل آبان اعلام شود و ظرفیت پذیرش در دوره کارشناسی ارشد سال 1400 حدود 300 هزار نفر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کارشناسی ارشد کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: امسال بیش از 23 هزار نفر داوطلب در آزمون کنکور سراسری با هم به رقابت می‌کنند.

شهرام گلزاری با اشاره به اینکه داوطلبان ۶۹ درصد خانم و ۳۱ درصد آقا هستند، افزود: از این شمار ۱۶ هزار و ۶۹ تن خانم و ۷ هزار و ۲۲۹ تن آقا هستند.

گلزاری افزود: آزمون کنکور رشته‌های زبان و هنر نیز عصر روز پنجشنبه ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: همچنین کنکور رشته علوم تجربی روز جمعه هفتم اردیبهشت ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه داوطلبان کارت ورود به جلسه و مدرک شناسایی عکس دار همراه داشته باشند، افزود: داوطلبان یک ساعت پیش از شروع آزمون در محل حضور داشته باشند و از آوردن لوازم الکترونیکی، تلفن همراه، ساعت هوشمند و خوراکی خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک
  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه
  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • انتشار کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در مرداد
  • آمادگی شهرستان خاتم در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • پورعباس: حذف کنکور با تکرار آن محقق می‌شود
  • اینترنت در زمان برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ قطع نمی‌شود
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند