Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@12:46:55 GMT

لغو برگزاری مراسم جشن ثبت جهانی هورامان

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۶۹۲۵

لغو برگزاری مراسم جشن ثبت جهانی هورامان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،جبار گوهری در متن این پیام اعلام کرده که با توجه به تشدید شیوع بیماری کرونا در استان این مراسم لغو شده است.

متن پیام سرپرست میراث فرهنگی استان کرمانشاه به این شرح است؛


«با عرض سلام و احترام و تقدیم بالاترین شادباش‌ها خدمت هم استانی‌های عزیزم در سینه‌ی ستبر ایران اسلامی استان کرمانشاه به ویژه ساکنان پر از مهر اورامانات به مناسبت اعیاد و ثبت جهانی منظر فرهنگی اورامانات شایسته است به استحضار برسانم که ما خادمین شما در سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه در نظر داشتیم تا به مناسبت تحقق این دست‌آورد بزرگ و به پاس قدردانی از یکایک شما عزیزان و تمام دلسوزانی که از ابتدا تا پایان این پروژه عظیم حضوری پررنگ و نقش آفرین داشته، جشن بزرگی را با حضور وزیر، استاندار، بزرگان ارزشمند دینی و مذهبی، نمایندگان، مقامات کشوری و لشکری و همچنین جمعی از بزرگان، صاحب نظران و اندیشمندان اورامانات و با همراهی شما مردم فهیم و فرهیخته در روز یک شنبه دهم مردادماه برگزار و این شادی بزرگ را تقسیم نماییم، لکن با مذاکرات و مکاتبات صورت گرفته و نظر به استعلام از مراجع ذیربط خصوصا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و به منظور صیانت از سلامت همه عزیزان از آماج شیوع پیک جدیدی از کرونا در منطقه، متاسفانه برگزاری این جشن بزرگ مقدور نگردید و تصمیم بر آن شد تا محیا شدن شرایط محیطی ایمن، سلسله برنامه‌های ویژه‌ای از طریق صدا و سیما، شبکه استانی زاگرس، تبلیغات محیطی و فضای مجازی و با مشارکت و حضور همه عزیزان برگزار گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قطع به یقین سهم شما مردم با محبت و همیشه در صحنه در ثبت جهانی منظر فرهنگی اورامانات بعنوان تحقق یک رخداد بزرگ و یک میراث ماندگار بیش از این خواهد بود و به حق شایسته و لایق بهترین‌ها خواهید بود.

در پایان از خداوند متعال خواهانم تا به زودی و با عادی شدن شرایط و ریشه کن شدن ویروس محنوس کرونا سعادت آن را داشته باشیم تا این موفقیت چشمگیر و شادی زاید الوصف را در کنار همه عزیزان و در منطقه اورامانات جشن بگیریم.»

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی جاذبه های گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۶۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  عباسی ،  مدیر شبکه بهداشت و درمان پیشوا با اعلام این خبر گفت:  در هفته سلامت تلاش شد با اجرای برنامه‌های متنوع، فرهنگ سالم زیستن را آموزش دهیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار می شود
  • «به یادِ ماموستا فخری»
  • مراسم فرهنگی ایرانیان در دوبلین
  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • امسال هم صعود بازی دراز از راه رسید/ آمادگی دستگاه های اجرایی برای این صعود باشکوه
  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏
  • برگزاری مراسم کهن بیل گردانی در شهر نیم‌ور