Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@18:04:30 GMT

جزئیات پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۶۹۷۷

جزئیات پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در سی و پنجمن اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور از پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان در هفته آینده خبر داد.

وی گفت: «اعتبارات این موضوع تخصیص پیدا کرده و باید تأمین شود و این موضوع نیز در هفته‌های آینده پرداخت خواهد شد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاداش پایان خدمت فرهنگیان به‌صورت کامل تأمین شده است

علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس درباره پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته اظهار کرد: در این خصوص پیگیری‌هایی در دولت انجام گرفت و با اقدام مساعد سازمان برنامه‌ و بودجه، اعتبار مورد نیاز برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته تأمین شد.

وی با اشاره به اینکه در اعتبار پیش‌بینی شده، بودجه مربوط به بازخرید مانده مرخصی دیده نشده است، گفت: البته اصل پاداش پایان خدمت به‌صورت کامل تأمین شده و به خزانه ابلاغ شده است.

 ۳۳ هزار فرهنگی بازنشسته پاداش می‌گیرند

الهیار ترکمن با تأکید بر اینکه به استناد تبصره ۱۹ قانون بودجه سال جاری، خزانه باید اعتبارات را به ذینفع نهایی پرداخت کند، افزود: بر این اساس، پرداخت در اختیار دستگاه‌ها نیست که اعتبار را از خزانه دریافت کرده و خودشان واریز کنند.

وی با بیان اینکه ۳۳ هزار نفر مشمول پاداش پایان خدمت هستند، ادامه داد: لیست را کامل کردیم و آماده است و ظرف یکی دو روز آینده به خزانه‌داری کل کشور ارسال می‌کنیم که بر اساس تخصیص صادره از سوی سازمان برنامه و فهرستی که ارائه داده‌ایم، پاداش پایان خدمت را در وجه بازنشستگان سال ۹۹ واریز کنند.

اصلاً به سمت سهام نرفتیم

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: پرداخت پاداش بازنشستگان فرهنگی، کار بزرگی بود چرا که دولت از لحاظ تحقق منابع و موجودی نقدینگی، مضایقی و محدودیت‌هایی دارد.

وی تصریح کرد: اصلاً به سمت سهام نرفتیم و از همان ابتدا هم صحبت‌مان این بود که حتماً باید پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته به‌صورت نقدی و یکجا پرداخت شود که خوشبختانه محقق شد.

الهیار ترکمن درباره زمان پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان گفت: پیش‌بینی‌ام این است که با توجه به وضعیتی که در پیش رو داریم تا کمتر از ۱۰ روز آینده پاداش‌ بازنشستگی پرداخت شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا عید غدیر طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی آموزش و پرورش معلمان پاداش المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا عید غدیر طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۶۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره پنجاهمین سالگرد بانک توسعه اسلامی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مراجع بین المللی برای تأمین مالی بانک توسعه اسلامی است که امسال ۵۰ امین سالگرد تاسیس آن است.

وی افزود: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌ها مرتفع شود، و بدهی‌های جمهوری اسلامی را به صفر برسانیم.

خاندوزی ادامه داد: همچنین درصدد هستیم بانک توسعه اسلامی برای ۱۱ پروژه تأمین مالی کند ما بدهی‌های قبل از ۴۰۰ را پرداخت کردیم و فرآیند بازپرداخت سایر پروژه‌ها آغاز شده است و بیش از ۴۰ میلیون یورو بازپرداخت جدید دریافت کردیم.

سخنگوی اقتصادی دولت تأکید کرد: امیدواریم در نشست ریاض مجوز پرداخت‌های بیشتری را دریافت کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم/ پایان ماراتن داوطلبان کنکور ریاضی، انسانی و فرهنگیان
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است