Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد آقازاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عادی انگاری شیوع ویروس کرونا بر ضرورت رعایت جدی دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و پرهیز از تجمعات بویژه دورهمی های خانوادگی تاکید کرد و افزود: شهرهای چالدران، سلماس، اشنویه، نقده، پیرانشهر، بوکان، میاندوآب و پلدشت در وضعیت نارنجی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته، ۷۴۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند که از این تعداد ۲۱۳ بیمار در مراکز درمانی بستری هستند.

آقازاده گفت: با بستری شدن این تعداد بیمار، کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به ۹۶۹ نفر رسید که از این تعداد ۱۸۱ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری و ۳۰ بیمار هم به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

وی یادآور شد: همچنین در شبانه روز گذشته پنج بیمار در ارومیه دو بیمار در میاندوآب و دو بیمار دیگر در چالدران و پلدشت جان باختند که با احتساب این آمار، مجموع فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به چهار هزار و ۸۸۸ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از تزریق بیش از ۳۶۰ هزار دُز واکسن کرونا در استان خبر داد و عنوان کرد: تاکنون ۳۶۲ هزار و ۸۰۷ دُز واکسن کرونا در استان تزریق شده، این آمار روز به روز در حال افزایش است به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ هزار و ۴۴۳ نفر به این تعداد اضافه شده است.

آقازاده با بیان اینکه با این آمار تاکنون بیش از ۱۰ درصد جمعیت آذربایجان غربی واکسن کرونا را تزریق کرده اند و این روند همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: طبق اعلام وزارت بهداشت، افراد بالای ۵۸ سال نیز برای دریافت واکسن باید در سامانه سلامت ثبت نام کنند تا برای دریافت واکسن، به آنان پیامک ارسال شود.

کد خبر 5268739

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد آقازاده دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ویروس کرونا ویروس کرونا عید غدیر خم آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا بوشهر اردبیل گرگان عکس استانها شیوع کرونا ایلام غدیر خم واکسیناسیون جشن عید غدیر آذربایجان غربی کرونا در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۷۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ بهرام تقی زاده افزود: استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی در دریافت گزارش‌ها و همچنین هماهنگی با نیروهای منابع طبیعی و انتظامی در واکنش سریع به متخلفان از ویژگی‌های بارز یگان حفاظت اراضی کشاورزی استان در برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجاز است. وی اضافه کرد: با هدف ارتباط مردمی برای اطلاع رسانی جهت پیشگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی و اراضی ملی سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ ویژه حفاظت از اراضی کشاورزی استان به صورت شبانه روزی آماده برخورد با متصرفان و سودجویان در عرصه‌های کشاورزی است. فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی آذربایجان غربی اظهار کرد: سالانه در ایام نوروز و فروردین ماه در استان بیش از صدها مورد تخلف ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی شناسایی و در مرحله ابتدایی و پی‌کنی، شناسایی و دستور توقف عملیات صادر می شود. وی با اشاره به فعالیت ۲۲ گشت یگان حفاظت از اراضی کشاورزی در استان به صورت شبانه روزی است، ادامه داد: در فروردین امسال ۲۱۲ فقره اخطاریه در زمینه تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان صادر و عملیات اجرایی متوقف شد. تقی زاده اضافه کرد: در این مدت ۱۵ فقره احکام در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ و سه مورد حکم قطعی قضایی تخریب مستحدثات غیر مجاز در اراضی کشاورزی در سطح استان اجرا شده است. وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز از طریق سامانه ۱۳۱ یا با مراجعه به نشانی https://cms.laoi.ir تخلف تغییر کاربری را ثبت و پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد