Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد آقازاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عادی انگاری شیوع ویروس کرونا بر ضرورت رعایت جدی دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و پرهیز از تجمعات بویژه دورهمی های خانوادگی تاکید کرد و افزود: شهرهای چالدران، سلماس، اشنویه، نقده، پیرانشهر، بوکان، میاندوآب و پلدشت در وضعیت نارنجی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته، ۷۴۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند که از این تعداد ۲۱۳ بیمار در مراکز درمانی بستری هستند.

آقازاده گفت: با بستری شدن این تعداد بیمار، کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به ۹۶۹ نفر رسید که از این تعداد ۱۸۱ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری و ۳۰ بیمار هم به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

وی یادآور شد: همچنین در شبانه روز گذشته پنج بیمار در ارومیه دو بیمار در میاندوآب و دو بیمار دیگر در چالدران و پلدشت جان باختند که با احتساب این آمار، مجموع فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به چهار هزار و ۸۸۸ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از تزریق بیش از ۳۶۰ هزار دُز واکسن کرونا در استان خبر داد و عنوان کرد: تاکنون ۳۶۲ هزار و ۸۰۷ دُز واکسن کرونا در استان تزریق شده، این آمار روز به روز در حال افزایش است به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ هزار و ۴۴۳ نفر به این تعداد اضافه شده است.

آقازاده با بیان اینکه با این آمار تاکنون بیش از ۱۰ درصد جمعیت آذربایجان غربی واکسن کرونا را تزریق کرده اند و این روند همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: طبق اعلام وزارت بهداشت، افراد بالای ۵۸ سال نیز برای دریافت واکسن باید در سامانه سلامت ثبت نام کنند تا برای دریافت واکسن، به آنان پیامک ارسال شود.

کد خبر 5268739

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد آقازاده دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ویروس کرونا ویروس کرونا عید غدیر خم آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا بوشهر اردبیل گرگان عکس استانها شیوع کرونا ایلام غدیر خم واکسیناسیون جشن عید غدیر آذربایجان غربی کرونا در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۷۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد گفت: گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان غربی را فرا گرفت و باعث کاهش کیفیت هوا در این منطقه شد.

اردلان محمدپور، با بیان اینکه  جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته جاری در جنوب استان  حاکم خواهد شد که در برخی  مناطق با افزایش ابر و وزش باد ملایم همراه خواهد بود، افزود:

این وضعیت پایداری هوا تا اواسط هفته جاری در منطقه تداوم دارد و در این مدت دمای هوا به طور میانگین سه تا چهار درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد، گرمترین و تکاب با حداقل دمای چهار درجه سانتیگراد سردترین شهرهای آذربایجان‌غربی بودند و در این مدت دمای هوا در مهاباد بین هشت و ۲۵ درجه سانتیگراد نوسان داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • تمامی بازماندگان از تحصیل آذربایجان‌غربی شناسایی شده‌اند
  • آیا واکسن سرطان پوست، روی دیگر سرطان‌ها هم جواب می‌دهد؟
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند