Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزانه فصیحی بانوی دوومیدانی‌کار المپیکی گفت: من به نیمه نهایی فکر می‌کردم و اگر رکوردی که در تهران داشتم را به ثبت می‌رساندم، به نیمه نهایی می‌رفتم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فرزانه فصیحی بعد از مسابقه‌اش در دور مقدماتی رقابت‌های دوی ۱۰۰ متر المپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار داشت: مسابقه خوبی بود. المپیک میدان بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار نتیجه و تایم بهتر داشتم، اما ان‌شاءلله به زودی بهتر می‌شوم. این راه تازه شروع شده است. من به نیمه نهایی فکر می‌کردم و اگر رکوردی که در تهران داشتم می‌زدم، به نیمه نهایی می‌رفتم.

وی در پاسخ به این سوال که شب گذشته خوب استراحت کرده و استرس داشته یا خیر؟ گفت: دیشب خوب بود. قبل از این یک بار در المپیک دویده بودم، ولی به هر حالا تجربه‌اش بزرگ بود.

دونده کشورمان ادامه داد: خیلی برای این لحظه تلاش کردم و خوشحالم که اینجا بودم. هوا شرجی بود و به خاطر رقابت مقدماتی قبلی خسته شدم.

وی در پاسخ به این سوال که حضورش در المپیک برایش چطور بود؟ عنوان کرد: المپیک برای من کسب تجربه بود. بزرگترین تجربه نیز بودن در کنار خوب‌های جهان است.

فصیحی در پاسخ به این سوال که رویایش پیش از حضور در المپیک چه بود؟ تاکید کرد: رویای من همیشه رسیدن به المپیک بود و الان دیگر رسیدن به آن هیچی نیست و باید به رده‌های بالاتر بروم و رتبه‌ام بهتر شود. رقبایم عجیب و غریب نیستند و مثل خودمان هستند.آنها دست‌نیافتنی نیستند.

دونده سرعت کشورمان در مورد تاثیر پوشش در عملکردش گفت: نمی‌توانم بگویم تاثیر ندارد.

فصیحی در خصوص اینکه اگر به عقب بازگردد، چه چیزی را تغییر می‌دهد؟ گفت: اگر به عقب بازگردم، نمی‌دانم چه چیزی را عوض می‌کنم. البته به نظرم تا جایی که می‌توانستم تلاش کردم و یک جلسه تمرین از دست ندادم، اما تجربه کسب کردن آسان نیست و در نهایت به المپیک رسیدم.

دونده کشورمان در خصوص اینکه برنامه‌اش برای بازی‌های آسیایی چیست گفت: برای آسیایی تلاشم بیشتر می‌شود و تا جایی که بتوانم تلاش می‌کنم مدال بگیرم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرزانه فصیحی المپیک دو ومیدانی نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۷۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آاس رم - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی

طرفداری - در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، رم میزبان بایرلورکوزن است:

اطلاعات بازی رم و لورکوزن تورنومنت: دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ زمان برگزاری: پنج شنبه ۲ می ۲۰۲۴ (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساعت برگزاری: 22:30 به وقت تهران محل برگزاری: استادیوم المپیکو، رم داور: فرانسوا لتکسیه (فرانسه) گلزنان:  ترکیب رم و لورکوزن ترکیب رم

۴۳۳ / اسویلار، کارسدورپ، مانچینی، اسمالینگ، اسپیناتزولا، پاردس، کریستانته، پلگرینی، الشعراوی، لوکاکو، دیبالا

ترکیب لورکوزن

۳۴۳ / کوار، استانیشیچ، تاه، تاپسوبا، فریمپونگ، اندریش، ژاکا، هینکاپیه، وریتس، گریمالدو، عدلی

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • قیمت مهمترین ارزها در بازار تهران/ لیر ترکیه تحت تأثیر چه اتفاقی است؟
  • نه رم سردار را می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا
  • واکنش های دیدنی دروازه بانان در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • پوچتینو: اولین بار است که در این فصل خوشحالم!
  • آاس رم - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی
  • 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس
  • جام پادشاهی عربستان؛ تلاش النصر برای فتح تنها جام فصل