Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@12:25:36 GMT

هشدار قطع برق به ۲۲۲ دستگاه دولتی در تهران

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۷۳۰۸

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به اینکه در استان تهران ساعت حضور کارکنان تا آخر مردادماه ازساعت ۷ تا ۱۳ است از هشدار قطع برق به ۲۲۲ دستگاه دولتی در تهران خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   غلامرضا عباس پاشا، در تشریح روند فعالیت ادارات با توجه به شرایط قرمز کرونایی در تهران گفت: فعالیت کارکنان ادارات عادی به صورت ۷۰ درصد دورکاری و فعالیت‌های ادارات با کار‌های ضروری، به صورت ۵۰ درصد دورکاری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت با توجه به وضعیت قرمز تهران، حضور کارکنان ادارات و دستگاه ها، به صورت ۷۰ درصد دورکاری می‌باشد.

وی درباره وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی کارکنان ادارات و دستگاه‌ها دولتی نیز گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی کارکنان دستگاه‌ها بالای ۷۵ درصد است و مهم اصناف و مردم هستند که تا چه حد این پروتکل‌ها و نیز فاصله اجتماعی را رعایت کنند.   حضور کارکنان در ادارات تا آخر مردادماه از ساعت ۷ تا ۱۳ 

معاون استاندار تهران ادامه داد: حضور کارکنان در ادارات تا آخر مردادماه از ساعت ۷ تا ۱۳ می‌باشد و توصیه می‌کنیم که همچنان مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا پیشگیری مناسبی نسبت به این بیماری داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تاکیدات استاندار تهران و مصوبه شورای اداری استان مبنی بر صرفه جویی مصرف برق به ویژه در دستگاه‌های دولتی و ادارات اشاره کرد و افزود: رعایت صرفه جویی در مصرف برق در دستگاه‌ها و ادارات دولتی به جهت جلوگیری از قطع برق مصارف خانگی ضروری است.

پاشا تاکید کرد: در راستای اجرای صحیح صرفه جویی، به صورت متناوب بازدید و نظارت از دستگاه‌ها به عمل می‌آید که بر این اساس به ۲۲۲ دستگاه دولتی که الزامات الگوی مصرف برق را رعایت نمی‌کردند، اخطار قطع برق داده شده که در صورت عدم رعایت، برق این دستگاه‌ها قطع خواهد شد. دستگاه‌های مزبور مکلف به صرفه جویی و رعایت الگوی مصرف برق و یا استفاده از ژنراتور جهت تامین برق مورد نیاز خود شدند تا خللی در ارائه خدمات به شهروندان ایجاد نشود. برچسب ها: استاندار تهران ، ساعات کار ، ادارات دولتی ، قطع برق

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: استاندار تهران ساعات کار ادارات دولتی قطع برق استاندار تهران حضور کارکنان دستگاه ها پروتکل ها صرفه جویی مصرف برق قطع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۷۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب

حجت الاسلام والمسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی با اشاره به برپایی نماز اول وقت در ادارات گفت: حل مشکلات جامعه مستلزم نهادینه شدن اقامه نماز در جامعه است و باید سعی کنیم هیچ وقت نماز خود را به تأخیر نیندازیم لذا به تأخیر انداختن نماز از اول وقت یکی از مصادیق استخفاف و سبک شمردن نماز است که در روایات بسیاری مورد نکوهش شدید قرار گرفته است.

رضا لعلی فرماندار بناب نیز در این جلسه در خصوص موضوع عفاف و حجاب اظهار نمودند که ما باید در چارچوب قانون عمل نموده و نظارت بر عفاف و حجاب را از ادارات و نهاد­های دولتی شروع نماییم. چرا که مسئولین و کارکنان دولت باید الگویی برای سایر مردم باشند.

 رئیس شورای اقامه نماز استان هم  با اشاره به بخشنامه اقامه نماز جماعت در اداراتی که بیش از ده نفر کارمند دارند اشاره نموده و افزودند که ادارات باید نمازخانه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین آقاجانی در ادامه با اشاره به اهمیت نماز اظهار نمودند که رهبر معظم انقلاب هر سال دو پیام برای ملت ایران دارند که اولین آن در مورد «نماز» و دومی در مورد «حج» است. همچنین به منظور نظارت بر فعالیت‌های دستگاه­های اجرایی و نهاد‌ها در حوزه نماز سامانه سجاده از سال ۱۳۸۲ راه­اندازی شده و دستگاه‌ها باید فعالیت­های خود را در این سامانه ثبت نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • جنجال ورود حجاب به سهمیه دارویی داروخانه‌ها | آنجا محلی برای بیمار است، با روان‌شان بازی نکنید!
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • تداوم عملیات جست‌وجو جهت نجات کارگر مفقود شده تهران
  • ببینید | افشای بخشی از لایحه حجاب و عفاف توسط نماینده مجلس: اتصال تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی به فراجا
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • (ویدئو) در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • بانکی‌پور: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • دستور کاهش مصرف آب در ادارات دولتی