Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه لرستان گفت: ۴ تیم بهداشتی، درمانی و دندانپزشکی طرح شهید رهنمون به منطقه محروم قلایی سلسله اعزام شدند. - اخبار استانها -

سرهنگ عبدالوحید ملک آرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد اظهار داشت: به مناسبت دهه امامت و ولایت و در راستای اجرای گام پنجم طرح شهید سلیمانی، با همت کانون بسیج جامعه پزشکی و همکاری سپاه ناحیه و شبکه بهداشت و درمان شهرستان سلسله چهار تیم پزشکی، دندانپزشکی بهداشتی و آموزشی شهید رهنمون برای ارائه خدمات رایگان بهداشتی، درمانی و آموزشی به منطقه  محروم قلایی از توابع این شهرستان  سلسله اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این اعزام خدماتی از قبیل ویزیت عمومی برای 50 نفر، خدمات دندانپزشکی برای 35 نفر، خدمات مامایی برای 10 نفر، آموزش برای 25 نفر، خدمات بهداشت و روان برای 5 نفر و داروی رایگان به 120 نفر ارائه شد.

دستاورد دیگر در شرایط سخت تحریمی/ سرطان‌های اطفال در بیمارستان یون‌درمانی کرج درمان می‌شودمرکز واکسیناسیون کرونای رفسنجان با تلاش بسیج جامعه پزشکی افتتاح شد + تصاویر

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: علاوه بر ویزیت و داروی رایگان، تست PCR، کنترل فشار خون، برنامه آموزش آشنایی با بیماری‌ها و راه‌های پیشگیری، خدمات بهداشت روان، توزیع ماسک و مشاوره  توسط کارشناسان مربوطه انجام شد.

وی بیان کرد: علاوه بر خدمات بهداشتی و درمانی و آموزشی، جهت خدمت به افراد ناتوان و بیماران صعب‌العلاج، به درب منازل سالمندان مراجعه و خدمات بهداشتی و درمانی همراه با  دارویی به صورت رایگان به این عزیزان ارائه شد.

انتهای پیام/642/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج جامعه پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۷۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بزی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هیرمند گفت: به مناسبت هفته سلامت به همت بیمارستان شهدای هیرمند و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمند و بسیج جامعه پزشکی، طرح ویزیت و توزیع داروی رایگان با حضور دکتر صدیق سرپرست بیمارستان شهدا در روستای صدیف سنچولی اجرا شد.
وی افزود: در این طرح  بیش از ۷۰ نفر به صورت رایگان ویزیت شده و دارو دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان