Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@06:00:48 GMT

نقدینگی در حال بازگشت به بازار سرمایه است؟

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۸۰۶۵

نقدینگی در حال بازگشت به بازار سرمایه است؟

همایون دارابی در خصوص عوامل دیگری که سبب روند رو به رشد بازار شده است افزود: گزارش مثبت شرکت‌ها در سه ماهه نخست سال جاری و همچنین تصمیمات معقولی که در اقتصاد گرفته شده سبب شده روند بازار رو به رشد باشد.
وی گفت: در صورتی که این تصمیمات معقول ادامه دار باشد روند رو به رشد بازار نیز ادامه خواهد داشت.
این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: پول‌هایی که در حال حاضر به بازار سرمایه وارد می‌شود پول‌هایی است که مدتی در بازار رسوب کرده بود و در حال حاضر در حال حرکت به سمت بازار سرمایه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقای دارابی با اشاره به این که ما شاهد ورود نقدینگی به بازار سرمایه هستیم گفت: در یک مقطع زمانی ما شاهد موج خروج نقدینگی از صندوق‌های با درآمد ثابت در بازار سرمایه بودیم، ولی در حال حاضر سهامداران به خاطر شرایط خوب شرکت‌ها و همچنین شرایط رکود تورمی که وجود دارد ترجیح می‌دهند به بازار سرمایه وارد شوند.


وی افزود: نقدینگی که به بازار سرمایه وارد شده تا حدودی نقدینگی جدید است، اما باید منتظر باشیم تا ترکیب تیم اقتصادی دولت مشخص شود.
این کارشناس بازار سرمایه گفت: ما باید منتظر باشیم تا وضعیت اقتصادی کشور و ترکیب تیم اقتصادی دولت آینده مشخص شود، زیرا برنامه‌ها و سیاست‌هایی که دولت آینده در پی خواهد گرفت در شرایط بازار سرمایه و ورود مجدد سهامداران به این بازار تأثیرگذار خواهد بود.
آقای دارابی در خصوص ورود نقدینگی از بازار رمزارزها به بازار سرمایه افزود: با توجه به این که بازار رمزارز در کشور ما بازار پرریسکی بوده و قوانین و مقررات مشخصی ندارد نتوانسته پول بزرگی را به خود جذب کند.
وی بازار رمز ارزها را فضای معقولی برای سرمایه گذاری ندانست و گفت: تعداد افرادی که در ایران به این بازار وارد شدند زیاد نیست.
این کارشناس بازار سرمایه خاطر نشان کرد: در دسترس نبودن این بازار، ریسک بالای آن و نبود قوانین و مقررات مشخص برای آن سبب شد که این بازار با انتشار اخبار گوناگون متلاطم شده و نوسانات زیادی را تجربه کند.
آقای دارابی گفت: بازار رمزارزها رقیبی برای بازار سرمایه نبوده و نتوانست بخش مهمی از نقدینگی بازار سرمایه را جذب کند.

223227

کد خبر 1540022

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بورس تهران سازمان بورس و اوراق بهادار بورس بورس کالا شاخص سهام بازار سرمایه بازار سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۸۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد

گزارش تصویری تسنیم از بازار دلار سبزه میدان حاکی از کاهش قیمت دلار به کانال ۵۹ هزار تومان است.دلالان سبزه میدان با پیش بینی ادامه کاهش قیمت دلار، معتقدند نرخ‌های تلگرامی موثق نیست و دلار به قیمت تلگرامی در بازار خریدار ندارد. - اخبار اقتصادی -

گزارش تصویری تسنیم از بازار دلار سبزه میدان حاکی از کاهش قیمت دلار به کانال 59 هزار است.دلالان سبزه میدان با پیش بینی ادامه کاهش قیمت دلار، معتقدند نرخ‌های تلگرامی موثق نیست و دلار به قیمت تلگرامی در بازار خریدار ندارد.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت دلار به کانال ۵۹هزار
  • ۲۹۶ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شد
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد
  • وزیر کشور: بازگشت ۱.۵ میلیون اتباع خارجی به کشور‌های خود/ اتباع جدید نمی‌پذیریم
  • خروج نقدینگی از بازار سرمایه ادامه‌دار شد
  • سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است