Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش تابناک به نقل از رویترز، دفاتر توئیتر که در آمریکا بازگشایی شده بودند، اکنون در حال تعطیل شدن هستند. همزمان دیگر شرکت‌های فناوری بزرگ نیز واکسیناسیون را برای بازگشت کارمندان به دفاتر اجباری کرده‌اند زیرا نرخ بالای ابتلا به سویه دلتا کووید ۱۹ به افزایش تعداد بیماران منجر شده است.

گوگل و فیس بوک روز گذشته اعلام کردند کارمندانشان باید قبل از بازگشت به دفاتر واکسینه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این شرکت تصمیم دارد طی ماه‌های آینده برنامه انگیزشی خود برای واکسیناسیون را در مناطق دیگر نیز گسترش دهد.

در کنار این موارد، گوگل به دلیل افزایش موارد ابتلاء به کووید ۱۹ در مناطق مختلف، سیاست دورکاری کارمندانش را تا ۱۸ اکتبر تمدید می‌کند.

توئیتر نیز اعلام کرد بازگشایی دفاتر خود را متوقف کرده است. از سوی دیگر شرکت تاکسی اینترنت «Lyft» که قبلاً واکسیناسیون را برای بازگشت کارمندان به محل کار اجباری کرده بود، اکنون بازگشایی دفاتر خود را از سپتامبر ۲۰۲۱ به فوریه ۲۰۲۲ موکول کرده است.

اپل هم تصمیم دارد سیاست استفاده از ماسک را دوباره در تمام فروشگاه‌های خرده فروشی اش اعمال کند. حتی در صورت واکسینه بودن کارمندان و مشتریان، آنها باید داخل فروشگاه‌های اپل از ماسک استفاده کنند.

درحال حاضر موارد ابتلاء به سویه دلتا کووید ۱۹ در آمریکا در حال افزایش است. این سویه در هند ظهور کرد اما به سرعت گسترش یافت و اکنون شامل ۸۰ درصد موارد ابتلای ویروس کرونا در آمریکا می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی فرزانه فصیحی توئیتر آمریکا واکسینه گوگل المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی فرزانه فصیحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان

محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفت کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی تاکید کرد که این کشور تمام تلاش خود را برای برقراری ارتباط با همه طرف‌ها جهت توقف اقدامات تشدید آمیز و جلوگیری از گسترش آن به کار می‌گیرد.

ولیعهد سعودی همچنین بر مخالفت قاطع این کشور با کوچ اجباری ملت فلسطین تاکید کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی عربستان، ولیعهد سعودی همچنین تاکید کرد که این کشور در کنار مردم فلسطین برای آنچه دستیابی به حقوق آنها برای داشتن یک زندگی شایسته و دستیابی به صلح عادلانه خواند، ایستاده است.  

فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان همچنین بر برقراری آتش فوری در غزه تاکید کرد و گفت: به مسیری که منجر به تشکیل کشور فلسطینی شود، نیاز داریم.

وی تاکید کرد : نیازمند آتش بس فوری و دائمی در نوار غزه هستیم.

دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزهجزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • ساندرا پیچای به باشگاه میلیاردی‌ها می‌پیوندد
  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان