Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین قزوين: حميدرضا خانپور ،مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان قزوين در جلسه هماهنگي جهت حضور واحدهاي توليدي در اين نمايشگاه اظهار داشت: نمايشگاه بين المللي اكسپو 2020 دبي كه براي اولين بار در منطقه خاورميانه برگزار مي گردد كه در اين راستا پاويون صنعت كشور عزيزمان ايران با محوريت سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران براي حضور واحدهاي توليدي، دانش بنيان و هيئت هاي تجاري استان برنامه ريزي نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي گفت: حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های تخصصی داخلی و خارجی با هدف کمک به توسعه بازار صنایع کوچک و متوسط استان، معرفی کالاها و خدمات جدید شرکت ها، ايجاد پيوند و زمينه هاي همكاري هاي آتي چون مشاركت ، سرمايه گذاري ، انتقال تكنولوژي ميان واحدهاي توليدي و فراهم نمودن زمینه‌های فروش محصولات تولیدی و شناسایی بازارهای هدف انجام می‌شود.

رئيس هيئت مديره شركت شهركهاي صنعتي افزود: در این راستا شرکت شهرکهای صنعتی استان 80 درصد هزینه های حضور واحدهای توليدي در اين نمايشگاه  را تا سقف يك ميليارد ريال پرداخت می کند.

خانپور تصريح كرد: در سال گذشته 214 واحد توليدي در بيش از 50 نمايشگاه داخلي و خارجي بصورت حضوري و مجازي با پرداخت يارانه حمايتي اين شركت بالغ بر پنج ميليارد ريال  شركت كردند.

قابل ذكر است نمایشگاه اکسپو 2020 دبی از ۰۹ مهر ۱۴۰۰ الی ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ در شهر دبی کشور امارات متحده عربی در فضاي 500 هكتاري و با حضور 198 كشور و نهادهاي بين المللي با شعار پيوند افكار و ساخت آينده برگزار می گردد كه پاويون ايران با مساحت 2014 متر در نظر گرفته شده است.

واحدهاي توليدي استان قزوين متقاضي حضور مي توانند جهت ثبت نام و كسب اطلاعات بيشتر به معاونت صنايع كوچك اين شركت مراجعه نمايند.

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شرکت شهرکها واحد تولیدی واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۸۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب،  ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران اکسپو) از امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مدت ۵ روز (تا ۱۲ اردیبهشت) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد. این نمایشگاه میزبان بیش از ۲ هزار بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر خارجی از ۱۲۰ کشور جهان خواهد بود که اقدام به مذاکره و برقراری تعاملات تجاری با بزرگ‌ترین برندهای صنعتی ایران در حوزه‌های صنعتی مختلف خواهند کرد.

در این نمایشگاه پنج روزه، محصولات و دستاوردها در حوزه‌های مختلف صنعتی و کشاورزی در هفت گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساحتمان و خدمات فنی-مهندسی و پتروشیمی عرضه می‌شود.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، در ۱۷ سالن نمایشگاهی در متراژ ۵۰ هزار متر با حضور ۸۰۰ شرکت ایرانی در حالی آغاز به کار خواهد کرد که پیش‌بینی می‌شود در آن سه هزار و ۵۰۰ جلسه B2B با حضور ۵۰ هیأت عالی رتبه برگزار شود.

در این نمایشگاه امکاناتی از جمله هماهنگی جلسات اختصاصی B2B بین بازدیدکنندگان خارجی و شرکت‌های ایرانی، گردهمایی‌های صنعت محور با بازدیدکنندگان خارجی، تورهای تخصصی داخل نمایشگاه برای بازدیدکنندگان خارجی، برگزاری وبینارهای آشنایی با توانمندی‌های صنعتی ایران، برگزاری وبینارهای تخصصی، معرفی دسته محصولات منتخب ایران، انتشار گزارش‌های تخصصی بازار محصولات منتخب صنایع غذایی، انتشار گزارش‌های تخصصی، معرفی محصولات منتخب صنایع پزشکی، ارائه خدمات مشاوره در طول برگزاری نمایشگاه، دسترسی به نرم افزار اختصاصی، دسترسی به مترجم و سایر موارد ارائه می‌شود.

نرم افزارهای تخصصی در این نمایشگاه شامل اطلاعات شرکت‌های حاضر در نمایشگاه شامل، اطلاعات محصولات عرضه شده در نمایشگاه، امکان ثبت میزان رضایت در رابطه با جلسات، امکان برقراری ارتباط مستقیم با مرکز بی تو بی، نمایش نقشه نمایشگاه و جانمایی شرکت‌ها، امکان ارسال نظرات و پیشنهادات در رابطه با ایران اکسپو فراهم شده است.




انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معرفی ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در اکسپو ۲۰۲۴
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • حضور گیلان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری فارس در اکسپو معرفی می‌شود
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو