Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تأکید بر اینکه وظیفه کارگزاران محرومیت زدایی نظام در کمیته امداد، درک صحیح از اهداف غدیر و حرکت بر محور ولایت به ویژه ایفای نقش موثر در حوزه واگذار شده به این نهاد است، گفت: اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و تبیینی برای مددجویان تحت حمایت با هدف بیان فلسفه غدیر و بزرگداشت این روز با عظمت و تأثیرگذار در جریان‌سازی اسلام ناب محمدی (ص) از برنامه‌های این نهاد همزمان با این ایام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او اجرای برنامه‌های فرهنگی، نشست‌های بصیرتی در بستر فضای مجازی، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع فلسفه غدیر و غدیرشناسی، ارسال مطالب مرتبط با غدیر به دانش آموزان تحت حمایت  از برنامه‌های مهم اجرایی این نهاد در این ایام عنوان کرد و افزود: اجرای طرح احسان علوی به منظور ترویج اطعام غدیر از برنامه‌های دیگر اجرایی کمیته امداد استان زنجان بوده که برنامه‌ریزی شده است تا با همکاری ۱۳۹ مرکز نیکوکاری در استان زنجان عملیاتی شود.

صفری گفت: در روز عید غدیر و ایام منتهی به این روز با عظمت ۳۵ زوج نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان نیز با حمایت و مساعدت این نهاد راهی خانه بخت شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه غدیر فرصت مناسبی برای تبیین و جریان‌سازی اندیشه و تفکر علوی و فاطمی در حوزه یتیم نوازی و رسیدگی به نیازمندان است، افزود: با همین نگاه و با هدف جاری کردن فضای همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و گفتمان‌سازی برای رسیدگی به ایتام، حامی یابی برای فرزندان عزیز ایتام تحت حمایت در قالب پویش ایران مهربان از برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان زنجان در روز عید سعید غدیر است.

او به برنامه‌های فرهنگی این نهاد در عید غدیر اشاره کرد و ادامه داد: تجلیل و تکریم حامیان سادات همکار با برنامه‌های این نهاد، بازدید از خانواده‌های سادات تحت حمایت در قالب طرح مفتاح‌الجنه، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع غدیر شناسی برای فرزندان و دانش‌آموزان تحت حمایت از برنامه‌های مهم اجرایی کمیته امداد استان زنجان در دهه امامت و ولایت و روز‌های منتهی به عید سعید غدیر است.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مددجویان کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی کمیته امداد استان زنجان تحت حمایت عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۸۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از حمایت ۲۵۸۷ نفر از معلمان اردبیلی از ایتام و محسنین خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد، در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید مرتضی مطهری اظهار کرد: هم اکنون ۲۵۸۷، معلم با ثبت‌نام در طرح اکرام ایتام و محسنین حامی فرزندان تحت حمایت این نهاد هستند.

وی افزود: این تعداد از معلمان حامی، حمایت از ۳۶۲۵ نفر از ایتام و محسنین استان اردبیل را بر عهده گرفته‌اند که به صورت ماهیانه کمک‌های خود را به حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند.

حسین‌نژاد بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ معلمان نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بیش از دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی به کودکان و نوجوانان تحت حمایت کمک کرده‌اند.

وی افزود: با انجام اقدامات متعدد و فعالیت‌های صورت گرفته در راستای خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد این نهاد سال گذشته ۲۰۰۰ خانوار را پس از دستیابی به خودکفایی از چرخه حمایتی خود خارج کرد.

وی با بیان اینکه مدت زمان حمایت‌های کمیته امداد تا دست‌یابی به خودکفایی مددجویان ۱۸ ماه پس از دریافت تسهیلات است، بیان کرد: درصورت کسب توان مالی، ماهانه به میزان حقوق قانون کار از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج می شوند.

کد خبر 749214

دیگر خبرها

  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی