Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ​مدیرعامل کارخانه کربنات سدیم جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب و ضرورت حمایت از مستمندان و اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا، طرح اطعام کریمانه با طبخ و توزیع در میان نیازمندان شهرستان فیروزآباد صورت گرفت.

حامد مرام ادامه داد :در دین مبین اسلام سفارش زیادی به اطعام به عنوان یکی از متداول ترین، نوع احسان و نیکوکاری شده که البته بهترین آنها اطعام به صورت سفره انداختن و دعوت عام و گروهی است، اما اکنون به دلیل شرایط خاص جامعه و پرهیز از تجمع برای صیانت از سلامت شهروندان، چنین کاری میسر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به همین منظور شیوه توزیع بسته های پذیرایی را جایگزین کردیم و باید تلاش کنیم نیازمندان و مستمندان و خانواده های آبرومند از اطعام محروم نمانند.

مرام اضافه کرد :  ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه خدیجه کبری فیروزآباد، حمایت مالی و آزادی زندانیان ، توزیع ۴۰۰ میلیون ریال بُن کارت میان خانواده های زندانیان و حمایت های ویژه از تیم های ورزشی شهرستان فیروزآباد بخشی از  خدمات این کارخانه بوده است.

برچسب‌ها عید سعید غدیرخم کمک های مردمی شیراز فیروزآباد فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید غدیرخم کمک های مردمی شیراز عید سعید غدیرخم کمک های مردمی شیراز فیروزآباد فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۸۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه و نشست تخصصی که در محل فرمانداری ایک شهرستان برگزار شد ضمن بیان اقدامات مهم انجام شده و در دست اقدام این شرکت در سطح شهرستان سلماس؛ در مورد مسائلی، چون جابه‌جایی برخی از تیر‌های برق که نیاز به تعویض و جابه جایی دارند و نیز برنامه ریزی برای تامین برق واحد‌های تولیدی صحبت شد.  در ادامه این نشست عبداللهی مدیر توزیع برق سلماس نیز ضمن اشاره به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان خواستار همکاری و مشارکت سایر ادارات در برنامه‌های پیک بار تابستان ۱۴۰۳ شد.

دیگر خبرها

  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • میمند همچون نگینی در فیروزآباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد
  • قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند