Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:49:29 GMT

مشارکت ۴۶ کتابفروشی فارس در طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۸۳۹۲

مشارکت ۴۶ کتابفروشی فارس در طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰

مهدی امیدبخش با بیان اینکه ثبت نام برای اجرای طرح تابستانه کتاب از سه شنبه ۲۹ تیر تا سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ ادامه داشت، اظهار کرد: اجرای طرح تابستانه کتاب از شنبه ۹ مرداد تا جمعه ۱۵مرداد ۱۴۰۰ است و میزان یارانه خرید برای کتاب ها ۲۰ درصد است.

وی با اعلام اینکه ۳۹ کتابفروشی در شیراز به طرح یادشده پیوستند، افزود: در شهرستان ها نیز هفت کتابفروشی در تابستانه کتاب ۱۴۰۰ حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اضافه کرد: سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر ۳۰۰ هزار تومان است.کتابهای عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول طرح می شوند اما کتاب های آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتابهایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده اند مشمول طرح نمی شوند.
امیدبخش ادامه داد: سقف یارانه خرید برای هر خریدار ۶۰ هزار تومان است و ارائه تخفیف در این طرح تنها شامل کتاب های چاپی است و سایر کالاهای فرهنگی عرضه شده در کتابفروشی را شامل نمی شود.
در طرح بهارانه کتاب ۱۴۰۰ کلبه کتاب جهرم و پاتوق کتاب شیراز در میان کتابفروشی های پرفروش کشور قرار گرفتند.

ارسال آثار به دومین جایزه کتاب سال فارس ادامه دارد
معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس همچنین اعلام کرد: ارسال اثر به دومین جایزه کتاب سال فارس ادامه دارد.
مهدی امیدبخش اظهار کرد: تاکنون و با گذشت یک ماه از تشکیل‌ دبیرخانه دومین جایزه کتاب سال، بیش از ۳۷۸ نفر از فرم الکترونیکی ثبت‌نام بازدید کرده‌اند که ۶۳ فرم ارسالی تکمیل شده است و نویسندگان و مترجمین آثار خود را به دبیرخانه جایزه کتاب سال فارس ارسال کردند.
وی افزود: از این تعداد ۲۶ اثر در حوزه پژوهش، ۱۱ اثر در حوزه داستان، ۱۰ اثر در حوزه شعر، هشت اثر در حوزه کودک و نوجوان، یک اثر در حوزه مذهب و هفت اثر تاریخ و جغرافیا ارسال شد. تمام آثار تاکنون در فرمت چاپی ارسال شده است.
امیدبخش بیان کرد: به دلیل حجم بالای درخواست‌ها، صاحبان آثار ارسال را به روزهای پایانی موکول نکنند.
وی افزود: فرم الکترونیکی ثبت نام در نشانی https://survey.porsline.ir/s/۲۲txiaS#?ref=wh قرار دارد و مهلت ارسال آثار به دومین جایزه کتاب سال استان فارس تا ۴۰ روز آینده است.

برچسب‌ها شیراز کتاب فارس کتابفروشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیراز کتاب فارس شیراز کتاب فارس کتابفروشی دومین جایزه کتاب سال تابستانه کتاب اثر در حوزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۸۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما این نویسنده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط» که به تازگی روانه بازار نشر شده است، گفت: عنوان سمفونی رنگ، هارمونی خط ترکیبی از استعاره هایی است که بین هنرهای تجسمی و همچنین هنر موسیقی مشترک است.
وی افزود: همان شاخصه های اصلی هنر موسیقی که شامل ریتم و ارتباط بین اجزاست، در هنرهای تجسمی هم وجود دارد.

زنگی درباره چاپ آثار هنرمندان جوان در کنار آثار هنرمندان پیشکسوت در کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط» اظهار داشت: خوشبختانه چند سالی است که مجموعه آثار هنرمندان رشته های مختلف تجسمی در کتاب های گوناگون منتشر می شود که این امر از طرفی انگیزه هنرمندان جوان را افزایش می دهد و از طرفی هم زمینه آشنایی جامعه با هنرهای تجسمی را فراهم می کند. همچنین خود هنرمندان هم می توانند رتبه هنری شان را با دیگر هنرمندان مقایسه و برای رشد بیشتر تلاش کنند.

این استاد هنری تاکید کرد: کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط» منبعی است که ارتباط بین نسلی هنرمندان و همچنین تحولات هنرهای تجسمی را معرفی و زمینه لازم را برای پژوهش های بعدی فراهم می کند. انتشار چنین کتاب هایی کمک می کند تا جامعه تصویر روشن تری از جریان هنرهای تجسمی کشور را دنبال کند.

انتشارات مهر نوروز کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط» را در 168 صفحه روانه بازار نشر کرده است.

دیگر خبرها

  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا