Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@18:23:28 GMT

پیکان دنبال رکورد دورقمی مقابل پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۸۳۹۶

پیکان دنبال رکورد دورقمی مقابل پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۲۱:۱۵ جمعه هفته جاری مقابل پیکان تهران در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر بازی می‌کند.

سرخپوشان پایتخت در حالی به مصاف پیکان تهران می‌روند که این تیم در ۹ دیدار گذشته خود هیچ شکستی را تجربه نکرده است.

تیمی که در ابتدای فصل با قهر مهدی تارتار سرمربی خودروسازان به دلیل ضعیف بودن سطح بازیکنان تیم روبرو شد اما این مربی به کار خود در پیکان ادامه داد تا به جای حضور در منطقه سقوط بتواند در نیمه بالایی جدول قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکان در ۹ بازی قبلی خود طعم شکست را تجربه نکرده است اما این تیم تنها سه پیروزی کسب کرده است و ۶ دیدار دیگر خود را با تساوی یک - یک به پایان رسانده است.

سرمربی پیکان در حالی خود را برای نبرد با تیمی که سال‌ها پیراهن او را در دهه هشتاد بر تن داشته است آماده می‌کند که عملکرد خط دفاعی این تیم در سال ۱۴۰۰ کم نظیر بوده است.

پیکان که آخرین شکست خود را مقابل گل گهر سیرجان در هفته بیستم مقابل گل گهر سیرجان تحمل کرده است در ۱۰ بازی اخیر خود ۹ گل خورده تا میانگین کمتر از یک را برای خط دفاعی و دروازه بان این تیم رقم بزند.

به نظر می‌رسد پرسپولیس در آخرین بازی خود برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر کار سختی مقابل پیکان دارد. مهدی تارتار که در دوئل‌های قبلی اش با پرسپولیس چندان موفق نبوده است این بار با تیمی که تارهایش کوک شده و آماده هر ضرباهنگی هست می‌تواند بزرگترین سد برای پرسپولیس شود.

پیکان دنبال دو رقمی کردن رکورد نباختن‌های خود در پایان لیگ برتر است و پرسپولیس دنبل ثبت گلات در فوتبال باشگاهی ایران.

کد خبر 5267973 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال پیکان تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال مهدی تارتار المپیک 2020 توکیو تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم ملی والیبال ایران تکواندو والیبال نازنین ملایی تیم فوتبال تراکتور تیم ملی تیراندازی ایران تیراندازی تیم ملی شمشیربازی ایران هانیه رستمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با برگزاری دو دیدار بسیار مهم بین تیم‌های پرسپولیس - سپاهان و تراکتور - استقلال تهران روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت پیگیری می‌شود. در حال حاضر، استقلال تهران با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم جدول قرار دارند و برای قهرمانی و همچنین کسب سهمیه آسیایی با یکدیگر رقابت دارند.

در سایر بازی‌های این هفته تیم‌های هوادار با صنعت نفت، مس رفسنجان با گل گهر، ذوب آهن با نساجی، استقلال خوزستان با ملوان و آلومینیوم با فولاد دیدار خواهند کرد.  

در نخستین بازی هفته بیست و پنجم هم سه شنبه ۱۱ اردیبهشت شمس آذر قزوین ۲ - یک مهمانش پیکان را شکست داد. پوریا سرآبادانی در دقیقه ۱۰ و حسین گودرزی در وقت‌های تلف شده نیمه دوم برای شمس آذر گلزنی کردند و تک گل پیکان را حامد پاکدل دقیقه ۸۹ به ثمر رساند.

در جدول استقلال با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.  

دیگر خبرها

  • شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی