Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:38:38 GMT

توزیع ۳۰۰۰ پرس غذای گرم در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۸۳۹۷

توزیع ۳۰۰۰ پرس غذای گرم در کرمانشاه

حجت‌الاسلام محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیرو سنت حسنه اطعام در روز عید غدیر خم، ۲ هزار پرس غذای گرم توسط مرکز افق بقعه متبرکه احمد ابن اسحاق (ره) شهرستان سرپل ذهاب پخت و توزیع شد.

وی افزود: طبخ و توزیع یک هزار پرس غذا توسط مرکز افق بقعه متبرکه سیده فاطمه (س) شهر کرمانشاه همزمان با عید غدیر خم صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: روز گذشته علاوه بر توزیع غذای گرم، کاروان‌های شادی غدیر توسط ۱۲ مرکز افق بقاع متبرکه در شهرهای کرمانشاه، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب، سنقر، بیستون، هرسین و کنگاور برپا شد.

وی با اشاره به چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم تصریح کرد: مرحله شهرستانی این مسابقات دوم لغایت چهارم مردادماه ۱۴۰۰ در کرمانشاه برگزار شده که ۲ روز نخست آن مربوط به خواهران و روز پایانی مسابقات مربوط به گروه برادران بود.

به گفته صالحی آخرین مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم ۹ مردادماه در سنقر و کلیایی برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: نفرات نخست تا سوم مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در هر یک از مناطقی که این مسابقات در آن برگزار شده به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند.

کد خبر 5268736

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه محمد صالحی عید غدیر خم مسابقات قرآن كريم ویروس کرونا عید غدیر خم آمار کرونا کرمانشاه بوشهر واکسن کرونا اردبیل گرگان عکس استانها شیوع کرونا ایلام غدیر خم جشن عید غدیر واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۸۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی

 مجید الهی‌رادگفت : رزمایش کمک به ایتام در قالب پویش امام رئوف در استان برگزار شد.

او  گفت: این رزمایش به نیت واقفان از سوی آستان قدس رضوی، مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در خراسان شمالی و با همکاری خادم یاران سطح استان و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و سایر دستگاه‌ها برگزار شد.

الهی راد گفت : در این رزمایش ۴۰۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع یک میلیارد تومان میان ایتام تحت حمایت این نهاد در استان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • نماد غذای ایرانی به خوشمزگی قورمه‌سبزی!
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه