Web Analytics Made Easy - Statcounter

رافائل واران با هواداران رئال مادرید خداحافظی کرد. 

رافائل واران از همه افرادی که در رئال مادرید با آنها سر و کار داشت، قدردانی کرده است. 

به گزارش طرفداری، رافائل واران پس از 10 سال حضور در رئال مادرید، تصمیم گرفت از این تیم جدا شود و ماجراجویی جدیدی را این بار در منچستریونایتد آغاز کند. مدافع فرانسوی در اینستاگرام خود، با باشگاه رئال مادرید خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روزهای گذشته سرشار از احساسات بودند. احساساتی که می خواهم آنها را با شما در میان بگذارم. پس از 10 سال شگفت انگیز و خارق العاده در رئال مادرید، باشگاهی که همیشه در قلب من جای خواهد داشت، روز خداحافظی فرا رسیده است. از سال 2011 که به اینجا آمدم، از تمام تصورات فراتر رفتیم و چیزهایی کسب کردیم که هیچ وقت رویای آنها را هم نمی دیدم. می خواهم از همه مربیان و همه کسانی که در این باشگاه کار می کنند یا کار کرده اند به خاطر کارهایی که در حق من انجام دادند تشکر کنم. از همه مادریدیستاها نیز تشکر می کنم؛ آنهایی که همیشه نسبت به من محبت داشتند و با توقعات بزرگشان، مرا وادار می کردند که نهایت تلاشم را به کار بگیرم و برای هر موفقیتی مبارزه کنم. این افتخار را داشتم که با بهترین بازیکنان جهان در یک رحتکن حضور داشته باشم، پیروزی های بیشماری داشتیم که هرگز آنها را فراموش نخواهم کرد، مخصوصا "لا دسیما" (دهمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا). متوجه شدم این که توانستم لحظات استثنایی را تجربه کنم، چه مزیت بزرگی برای من بود. در پایان می خواهم از همه اسپانیایی ها تشکر کنم، مخصوصا اهالی مادرید، جایی که دو فرزند من به دنیا آمدند. این کشور برای من همیشه خاص خواهد ماند. سفری که تجربه کردم، از همه لحاظ شگفت انگیز بود. با این حس که از تمام توانم مایه گذاشتم، مادرید را ترک می کنم. هیچ ذره ای از داستانمان را تغییر نخواهم داد. شروع یک فصل جدید ...

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس پیشی گرفتن علی کریمی از علی پروین در امتیازات / نتایج تیم منتخب قرن (17) احسان حدادی: باید شرکت می کردم تا خودم را برای بازی های آسیایی 2022 محک بزنم توماس باخ به ملاقات نازنین ملایی رفت؛ هدیه رئیس کمیته بین المللی المپیک به قایقران ایرانی / عکس بازگشت ویرجیل فن دایک و جو گومز به میادین در سالروز حادثه انفجار بندر بیروت، رونالدینیو در لبنان حاضر شد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رافائل واران رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۸۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • با اعلام رسمی بایرن مونیخ؛ رافائل گریرو بازی حساس با رئال مادرید را از دست داد
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • بدبیاری بایرن مونیخ؛ احتمال بالای غیبت رافائل گریرو در بازی مقابل رئال مادرید
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم
  • گل خوسلو به کادیز (رئال مادرید 3-0 کادیز)
  • گل جود بلینگام به کادیز (رئال مادرید 2-0 کادیز)
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس