Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه بررسی عملکرد ملی‌پوش و سرمربی تیم ملی تنیس روی میز اعزامی کشورمان به المپیک ۲۰۲۰ توکیو در هیئت رئیسه فدراسیون این رشته برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، جلسه هیئت رئیسه با حضور اعضا، جمیل لطف‌الله‌نسبی سرمربی تیم ملی و نیما عالمیان نماینده کشورمان در المپیک توکیو برای بررسی عملکرد او در بازی‌های المپیک 2020 توکیو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون تنیس روی میز ضمن شنیدن صحبت‌های بازیکن و سرمربی تیم ملی و بحث ‌و بررسی موضوع، سؤالاتی درباره اتفاقات مسابقه نیما عالمیان و نماینده انگلیس مطرح کردند که هر دو نماینده کشورمان پاسخ‌هایی را ارائه کردند. هیئت رئیسه پس از شنیدن این پاسخ‌ها، تصمیمات زیر را اتخاذ کرد:

1- با توجه به عملکرد رفتاری نیما عالمیان در مسابقات المپیک و البته با در نظر گرفتن عذرخواهی و سوابق مثبت قبلی این بازیکن، هیئت رئیسه برای بررسی بیشتر تصمیم‌گیری نهایی در این مورد را به کمیته انضباطی فدراسیون ارجاع داد تا در این کمیته موضوع بررسی شود. همچنین هیئت رئیسه ضمن تأسف از اتفاق به وجود آمده مقرر کرد روانشناس محترم تیم ملی جهت پیشگیری از موارد مشابه در آینده گزارشی از وضعیت ورزشکاران تهیه و ارائه کند.

2- باتوجه به عملکرد سرمربی تیم ملی و با لحاظ توضیحات او، مقرر شد ظرف دو هفته کمیته منتخب هیئت رئیسه درباره بررسی عملکرد مدیریتی و فنی تشکیل شود و در نهایت در راستای بهبود و ارتقای سطح تیم ملی تصمیم‌گیری جهت نحوه همکاری در آینده صورت پذیرد.

فدراسیون تنیس روی میز به زودی تاریخ تشکیل این جلسه را اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، بند دوم این اطلاعیه در حالی صادر شده که با توجه به موضوع عنوان شده یعنی بحث «ارتقای سطح تیم ملی تصمیم‌گیری جهت نحوه همکاری در آینده» احتمال تغییر در کادر فنی وجود دارد.

المپیک 2020 توکیو| لطف‌الله‌نسبی: عالمیان خلع سلاح شد/ داور بدون اعتراض حریف، تذکر می‌داد و خطا می‌گرفتالمپیک 2020 توکیو| به‌بهانه رفتار نیما عالمیان؛ ورزشکارانی که اهمیت حضور در المپیک را نمی‌دانندالمپیک 2020 توکیو| عالمیان: عذرخواهی می‌کنم؛ شکستم دور از انتظار بود/ شرمنده‌ام که نتوانستم دل مردم را شاد کنم

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیما عالمیان تنیس روی میز تنیس روی میز المپیک 2020 توکیو نیما عالمیان تنیس روی میز تنیس روی میز المپیک 2020 توکیو المپیک 2020 توکیو سرمربی تیم ملی نیما عالمیان تنیس روی میز هیئت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۸۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟

در اولین جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در سال ۱۴۰۳، یکی از مباحثی که مطرح شد مربوط به حقوق ورزشکارانی است که سهمیه المپیک پاریس را دارند.

کمیته ملی المپیک از آذر ۱۴۰۲ تصمیم گرفت به نفراتی که سهمیه المپیک پاریس را دارند، ماهیانه مبلغی را پرداخت کند. با توجه به اینکه ورزشکاران در زمان‌های مختلف صاحب سهمیه المپیک شده‌اند این سوال برایشان پیش آمده در حدفاصل بین آذر ۱۴۰۲ تا زمانی‌که سهمیه گرفته‌اند نیز به آنها حقوق پرداخت می‌شود یا خیر؟

مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان جلسه هیات اجرایی در مورد مدت زمانی که المپین‌ها حقوق دریافت می‌کنند به رسانه‌ها اعلام کرد:"این مسئله هم مشخص شده و اختیار آن به ریاست کمیته ملی المپیک سپرده شد. در مصوبه ابلاغی به فدراسیون‌ها، پرداخت حقوق از زمان کسب سهمیه المپیک عنوان شده است. "

با این وجود برخی اعضای هیات اجرایی در جلسه هیات اجرایی مخالف پرداخت حقوق به المپین‌ها از زمان گرفتن سهمیه المپیک بودند. آنها معتقد بودند با این مصوبه در حق کسانی که دیرتر سهمیه می‌گیرند اجحاف می‌شود و در این صورت برخی ورزشکاران ممکن است نهایتا یک یا دو ماه حقوق دریافت کنند.

بر این اساس برخی اعضا خواستار این شدند این مصوبه اصلاح شود و پرداخت حقوق نهایتا از دی ۱۴۰۲ انجام شود و نفراتی که دیرتر صاحب سهمیه شدند، ما به التفاوت آن را دریافت کنند.

با توجه به این موضوع باید دید هیات اجرایی این مصوبه را می‌تواند به صورت مکتوب اصلاح کند یا خیر و جلسه بعدی هیات اجرایی می‌تواند تکلیف این مسئله را مشخص کند؟

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری