Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@23:33:42 GMT

اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومانی برای مسکن محرومان

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۸۷۵۰

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به احداث و در حال ساخت بودن حدود ۱۴۰ هزار واحد مسکن محرومان گفت: چهار هزار میلیارد تومان اعتبار به صورت نقدی و بلاعوض به این واحد‌ها اختصاص یافته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  محمد باقر نوبخت در آئین واگذاری رسمی مسکن محرومان در کشور که به صورت ویدیو کنفرانس در گیلان برگزار شد، افزود: همچنین ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به صورت قرص الحسنه با سود ۴ درصد نیز برای این واحد‌ها اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: سود این اعتبار را نیز باید سازمان برنامه و بودجه پرداخت کند.
وی با بیان اینکه ساخت مسکن محرومان ریل گذاری شده است، خاطر نشان کرد: این ریل گذاری در قانون و بودجه به صورت ردیف درآمده است و این اقدام استمرار خواهد یافت.
هفتاد هزارمین واحد مسکن محرومان کشور و یکهزار و دویستمین واحد مسکن محرومان و ۱۱۱ هزار مین واحد مسکن مقاوم سازی شده در گیلان با حضور محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و ارسلان زارع استاندار گیلان و به صورت تصویری با استانداران استان‌های دیگر رسما واگذار شد.
۲۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیز برای سه هزار واحد مسکن محرومان در استان از سوی دولت اختصاص یافته است.
برای احداث هر واحد مسکونی ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات ویژه بهسازی و ۳۰۰ میلیون ریال نیز کمک بلاعوض از محل اعتبار دولتی و مابقی توسط مالک و خیرین محلی تامین می‌شود.
تاکنون سه هزار واجد شرایط شناسایی و به بانک‌های عامل معرفی شده اند که ۲ هزار و ۵۵۰ نفر به مرحله عقد قرارداد رسیده اند.
واجدان شرایط طرح مسکن محرومان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان‌ها شناسایی و محرومیت آن‌ها به تائید دهیار و شورای اسلامی روستا رسیده است و خانوار‌های تحت پوشش نهاد‌های حمایتی در اولویت طرح قرار دارند.
طرح احداث سه هزار مسکن محرومان با امضاء تفاهم نامه سه جانبه سازمان برنامه بودجه، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استانداری گیلان از شهریور ماه سال گذشته آغاز شده و بهسازی مسکن روستایی نیز از سال ۸۴ بوده است.


برچسب ها: نوبخت ، سازمان برنامه و بودجه ، مسکن محرومان ، تسهیلات

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نوبخت سازمان برنامه و بودجه مسکن محرومان تسهیلات واحد مسکن محرومان سازمان برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۸۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان در این مراسم گفت: در استان ۳۴۰۰ گروه جهادی در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و اشتغال در حال فعالیت هستند که گام‌های مثبتی برای محرومیت زدایی برداشته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


سرهنگ حسن عجمی افزود: امروز شاهد هستیم سپاه حرکت‌های مطلوبی در کنار دستاورد‌های دفاعی، نظامی وفرهنگی در زمینه‌های خدمت رسانی به مردم همراه با گروه‌های جهادی دنبال می‌کند.

دیگر خبرها

  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهر‌های جدید
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید/ رقم‌های اجاره در پرند چه تغییری کرد؟
  • بازار نابسامان اجاره مسکن در شهرهای جدید
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی
  • خسارت‌دیدگان خواستار نقشه‌برداری پلاک به پلاک هستند/ آواربرداری پس از تعیین حدود اربعه
  • امکان ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • تصاویر جدید از خسارت‌های آتش‌سوزی مهیب شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان