Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@08:44:35 GMT

اولین سود بوئینگ در بیش از ۲ سال اخیر ثبت شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۸۸۳۶

اولین سود بوئینگ در بیش از ۲ سال اخیر ثبت شد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از یواس‌نیوز، بویینگ پس از ۲ سال توانست با بهره بردن از احیای مسافرت‌های داخلی و افزایش فروش ۷۳۷ مکس به اولین سود ۳ ماهه خود دست یابد.

پس از انتشار گزارش عملکرد ۳ ماهه، سهام بوئینگ ۵ درصد جهش کرد.

این عملکرد علی‌رغم تداوم تنش‌ها بین چین و آمریکا و پایین ماندن نرخ پروازهای بلند بین‌المللی، به دست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرنوشت هواپیمای ۷۳۷ مکس به ریکاوری مالی بوئینگ گره خورده است. سال گذشته پس از پشت سر گذاشتن ماجرای کلاهبرداری در ایمنی هواپیمای ۷۳۷ مکس که به دنبال ۲ سقوط مرگبار این هواپیما آشکار شده بود، پاندمی کرونا وضعیت را تشدید کرد تا میلیاردها دلار از درآمد بوئینگ به علت از دست رفتن فرصت فروش این هواپیما از بین برود.

امسال افزایش فروش به بخش‌های دفاعی و خدماتی باعث شد تا عملکرد مالی بوئینگ تقویت شود با این حال انتظار می‌رود مثبت شدن جریان نقدینگی این شرکت در سال ۲۰۲۲ اتفاق بیافتد.

حتی با وجود افت شاخص داوجونز ارزش هر سهم بوئینگ ۵ درصد جهش کرد و به ۲۳۴ دلار رسید.

پس از این گزارش، مدیرعامل بوئینگ، دیوید کالهون اعلام کرد که این شرکت کارکنان خود را اخراج نخواهد کرد و تعداد آنها را در همان ۱۴۰ هزار نفر نگاه خواهد داشت. این در حالی است که قبلاً اعلام شده بود تعداد کارکنان شرکت تا پایان ۲۰۲۱ به ۱۳۰ هزار نفر کاهش خواهد یافت.

کد خبر 5268401

منبع: مهر

کلیدواژه: بوئینگ شرکت بوئینگ صنعت هوانوردی مصرف برق قیمت دلار دولت سیزدهم قیمت سیمان قیمت نفت مجمع عالی علوم انسانی اسلامی سیمان قطعی برق اقتصاد اسلامی بانک مرکزی قیمت طلا قیمت جهانی طلا اقتصاد چین اقتصاد آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۸۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت بیش از ۱۰۰۰ دانشجوی معترض در ۲۵ دانشگاه آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، سی ان ان امروز گزارش داد که طی روزهای اخیر دستکم یک هزار دانشجوی آمریکایی معترض علیه جنگ غزه از سوی پلیس آمریکا بازداشت شده اند.

بنابراین گزارش، این دانشجویان در ۲۵ دانشگاه مختلف در ۲۱ ایالت آمریکا بازداشت شده و روانه مراکز امنیتی شده اند.

در روزهای اخیر دانشگاه های مختلف آمریکا صحنه اعتراض جدی دانشجویان علیه جنگ غزه ، تداوم جنایات رژیم صهیونیستی و همچنین حمایت های مداوم واشنگتن از تل آویو بوده است.

کد خبر 6094098 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • پوچتینو: اولین بار است که در این فصل خوشحالم!
  • درگذشت ناگهانی دومین افشاگر نقص فنی بوئینگ ۷۳۷ در کمتر از دو ماه!
  • قصه فراق از تحصیل
  • شجاعیان در این فصل رکوردشکنی می‌کند!
  • با پرداخت های به موقع راه آهن عملکرد مناسبی در آماده به کاری لکوموتیوها داشتیم
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • شکایت کاربران از هشدارهای آیفون
  • بازداشت بیش از ۱۰۰۰ دانشجوی معترض در ۲۵ دانشگاه آمریکا
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ