Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت فرانسوی رنو اعلام کرد که انتظار دارد در کل سال ۲۰۲۱ با وجود کمبود جهانی ریزتراشه و افزایش هزینه مواد اولیه در بخش خودروسازی، این شرکت سودده باشد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، شرکت فرانسوی رنو روز جمعه اعلام کرد که انتظار دارد در کل سال 2021 با وجود کمبود جهانی ریزتراشه و افزایش هزینه مواد اولیه در بخش خودروسازی، این شرکت سودده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت همچنین پیش بینی کرد که کمبود تراشه منجر به کاهش تولید 200 هزار دستگاه خودرو در طول سال 2021 شود، در حالی که پیش بینی قبلی آن از 1000 هزار دستگاه بود.

این خودروساز به دلیل افزایش فروش خودرو و طرح تحول متمرکز بر سودآوری، سود خالص شش ماهه را در مقابل ضرر سنگین برای مدت مشابه در سال 2020 ثبت کرد.

این شرکت حاشیه سود عملیاتی 2.8 درصد را برای نیمه اول سال جاری میلادی گزارش کرد و اعلام کرد که هدف آن حاشیه سود "به همین میزان" برای کل سال است.

افزایش 19 درصدی فروش خودروهای رنو در نیمه اول 2021توافق رنوی فرانسه و انویژن چین برای تولید باتری خودروهای برقی

لوکا دی میو، مدیر اجرایی این شرکت در بیانیه ای گفت: این نتایج نشان دهنده اولین گام در طرح تحول ما می باشد که باید با ورود خودروهای جدید در مرحله آماده سازی تسریع شود.

بر اساس این گزارش، رنو پس از جریان نقدی منفی نزدیک به 6.4 میلیارد یورو در سال گذشته، تقریباً در نیمه اول سال به جریان نقدی مثبت بازگشت.

کلوتیلد دلبوس، مدیر ارشد امور مالی رنو نیز گفت که بهبود وضعیت نقدینگی این خودروساز "به ما امکان می دهد با آرامش بدنبال بهبودی (وضعیت) خود باشیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خودرو رنو خودرو رنو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۸۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، محمد سبزه زاری گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، فردا احتمال رگبار و رعدوبرق در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خوزستان وجود دارد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه در دیگر مناطق استان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست، افزود: روز‌های یکشنبه تا سه شنبه هم احتمال بارش‌های پراکنده و وزش باد‌های متوسط و تندباد‌های لحظه‌ای در برخی ازنقاط استان وجود خواهد داشت.

 تا روز یکشنبه روند افزایش دما در سطح استان پیش بینی می‌شود و تا اواسط هفته آینده استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان خواهد شد.

از روز چهارشنبه هفته آینده سامانه بارشی جدیدی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۲ درجه گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • با این مواد غذایی درد را فراموش کنید
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند
  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان
  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲ هزار نفر را اخراج می‌کند
  • انتقال شرکت‌های مهم چینی به مالزی
  • پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر
  • پیش بینی افزایش دمای هوا در مازندران
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد