Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@13:00:47 GMT

محدودیت صنایع کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۹۰۵۰

محدودیت صنایع کاهش یافت

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، هادی مدقق مدیرکل دفتر هوشمندسازی و فناوری‌های نوین شرکت توانیر در محل مرکز ملی پایش شبکه برق کشور، بیان کرد: امروز وضعیت مصرف و همچنین تراز تولید به مصرف برق در کشور، شرایط پایداری را دارد.

او افزود: با توجه به اینکه درجه حرارت تقریباً نسبت به هفته گذشته، حدود سه تا چهار درجه کاهش پیدا کرده، فرصتی شد تا محدودیت‌هایی که برای برخی صنایع ایجاد شده بود، به حداقل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور مثال، محدودیت ۳۶ کارخانه صنایع سیمان برداشته شده و در حاضر تولید دارند.

مدقق ادامه داد: خوشبختانه همکاری خوبی را در بخش ادارات شاهد بودیم، به طوری که حدود ۴۰۰ مگاوات کاهش مصرف داشته‌ایم و امیدواریم  حرکتی که به همت سازمان بسیج انجام شد، نهادینه و مدیریت انرژی و ممیزی نیز در تمام ادارات دولتی و ساختمان‌های دستگاه‌های اجرایی مستقر شود.

مدیرکل دفتر هوشمندسازی و فناوری‌های نوین شرکت توانیر همچنین تاکید کرد: طی چند روز گذشته و همچنین امروز، محدودیتی را بابت تامین برق که ناشی از کمبود تولید یا رخ دادن حادثه عمده‌ای در شبکه بوده باشد، نداشتیم و شرایط پایداری را داریم.

حجم ویدیو: 2.95M | مدت زمان ویدیو: 00:01:36 دانلود ویدیو پربیننده ترین راهکار دانشمندان برای کمبود آب در جهان رشد قیمت نفت به دنبال افت موجودی ذخایر آمریکا / برنت وارد کانال ۷۵دلاری شد بحران آب خوزستان؛ مقصر کیست؟ بزرگترین تولیدکنندگان نفت جهان در شش ماه گذشته پیشنهاد عراق به ایران برای احداث سد مشترک

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی بارانی می شود

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت:  بارش باران روز گذشته، مناطق شمالی و غربی خراسان رضوی را فرا گرفت و امروز علاوه بر این مناطق، نواحی مرکزی و شرقی نیز میزبان بارش باران خواهند بود.

سارا حکمی افزود :  فردا حجم بارش ها به اوج خود خواهد رسید که با شدت گرفتن این بارش ها احتمال آبگرفتگی و ایجاد رواناب در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

وی بیان کرد: وزش باد و ماندگاری هوای خنک از دیگر پدیده های جوی استان است که تا اواخر هفته جاری تداوم دارد.

حکمی افزود: در شبانه روز گذشته، فریمان با ۹ و سرخس با ۳۲ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و خنک ترین مناطق استان بودند و در همین مدت، دمای کلانشهر مشهد بین ۱۳ تا ۲۸ درجه در نوسان بود.

وی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۲۲ درجه سانتیگراد است که امروز از ۲۴ درجه فراتر نخواهد رفت.

 
 

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای
  • دمای هوا در مناطقی از زنجان به زیر صفر رسید
  • دمای هوا در برخی مناطق زنجان به زیر صفر رسید
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی کمک می‌کند؟
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی به کمک می‌کند؟
  • کاهش دمای هوا در استان
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • تأمین بهینه برق صنایع در تابستان با همکاری در مدیریت مصرف
  • خراسان رضوی بارانی می شود