Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کلنگ زنی ۳۸۰ میلیارد ریال پروژه در حوزه راهداری در شهرستان کهگیلویه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛کیامرث حاجی زاده با تبریک عید سعید غدیر خم، اظهار داشت: پیرو تاکیدات استاندار، سیاست های نظام مقدس جمهوری و دولت خدمتگزار بر رسیدگی به محرومان و رفع مشکلات زیرساختی در حوزه مناطق محرومان استان سه ماه پیش سفری به بخش های قلعه رئیسی و دیشموک در شهرستان کهگیلویه داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استاندار با اشاره به اینکه بخش دیشموک در نقطه مرزی استان کهگیلویه و بویراحمد با استان خوزستان قرار دارد و دارای محرومیت های زیادی است، عنوان کرد: بیش ترین مطالبات مردم این منطقه در بخش زیر ساخت و جاده ای بوده است.

وی گفت: علی رغم اینکه در ۴۲ ساله انقلاب در استان به ویژه این مناطق خدمات خوبی از سوی نظام به مردم ارائه شده است ولی هنوز محرومیت هایی وجود دارد.

حاجی زاده با اشاره به اینکه ۳ پروژه بیشتر از سایر پروژه ها به عنوان مطالبه اصلی مردم این منطقه مطرح شده بود، افزود: احداث پل رود سمه سال ها مطالبه مردم ساکن در آن طرف رودخانه بود و همچنین جاده که این منطقه را به دیشموک و خوزستان متصل می کند و جاده مواصلاتی تنگ چویل از دیگر مطالبات مردم این منطقه است.

وی تصریح کرد: با حمایت های کلانتری استاندار و پیگیری های حجت الاسلام موحد نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس و همکاری سازمان برنامه از محل پروژه های ملی مثل وزارت نفت اعتبارات خوبی برای این پروژه ها جذب و در نظر گرفته شد.

معاون عمرانی استاندار با اشاره به اینکه در آستانه بهره برداری از محور ملی پاتاوه_ دهدشت قرار داریم، عنوان کرد: بخش های چاروسا و دیشموک باید به محور پاتاوه_ دهدشت متصل شود و این مهم موجب اتصال مستقیم به مرکز استان و کاهش ۹۰ دقیقه ای مسافت دیشموک با مرکز استان (یاسوج) خواهد شد.

کلنگ زنی  راه روستایی امام زاده نورالدین دم عباس به زیرنا

وی از کلنگ زنی مسیر جاده زیرنا به نور الدین عباس خبر داد و گفت: این پروژه با همکاری بین  مجموعه دولت(راهداری )و بنیاد برکت با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال اجرایی می شود.

حاجی زاده از افتتاح فاز نخست کمربندی سردار شهید سلیمانی در شهر قلعه رئیسی خبر داد و گفت: برای بهره برداری از این فاز ۲۰ میلیارد ریال هزینه شد و کلنگ این پروژه در سفر ۳ ماه پیش به زمین زده شده بود.

وی با اشاره به بازدید از محور تنگ چویل، ابراز کرد: این محور یکی از نقاط حادثه خیز استان بود که جهت ایمن سازی و بهسازی آن ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده و هفته آینده برای تعیین پیمانکار به مناقصه می رود.

کلنگ زنی جاده دم رود ایوک و پل رود سمه

معاون استاندار همچنین از کلنگ زنی جاده دم رود ایوک با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال و کلنگ زنی پل رود سمه با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: ۳۸۰ میلیارد ریال پروژه راهسازی در شهرستان کهگیلویه کلنگ زنی شد.

وی تاکید کرد: براساس سیاست نظام و برنامه دولت و  استان و همچنین تعامل خوب مدیریت ارشد استان با نماینده ولی فقیه، مجمع نمایندگان استان و همراهی مردم تا روزی که هستیم برای رفع محرومیت ها و پیشرفت استان خدمت می کنیم.

گفتنی است؛ این آئین با حضور نماینده ولی فقیه، فرماندار شهرستان کهگیلویه، مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای، خرم روز مسئول دفتر شورای نگهبان کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، رئیس سازمان برنامه و بودجه وجمعی از مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد شهرستان کهگیلویه میلیارد ریال کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد

مینی پالایشگاه دهدشت با ظرفیت تولید یک میلیون و ۵۹۰ لیتر در روز با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهوری کلنگ‌زنی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یاسوج‌، مینی پالایشگاه دهدشت با ظرفیت تولید بیش از یک میلیون لیتر در روز عصر امروز با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهوری و برخی از مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی شد.

ظرفیت تولید روزانه مینی پالایشگاه دهدشت معادل یک هزار و 400 تن از نوع بنزین و گازوئیل با کیفیت یورو و گاز مایع و مازوت سنگین بوده که مازوت تولیدی این پالایشگاه قابلیت مصرف سوختی دارد و ظرفیت تولید یک میلیون و 59 لیتری بنزین در پالایشگاه دیده شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین خواستار آغاز عملیات اجرایی این طرح بزرگ اقتصادی در کمترین زمان ممکن شد و گفت: مینی‌پالایشگاه دهدشت ظرفیت اشتغال 500 نفر را در سه شیفت کاری فراهم و خروجی اشتغال مستقیم نهایی آن بیش از 300 نفر است.

سید‌علی احمدزاده با بیان اینکه مجوز پایانی پروژه در استان بوده و مشکلی در این زمینه نداریم، افزود: مسئولان استانی ملزم به همکاری با سرمایه‌گذاری در هر زمینه‌ای هستند و هیچ کم‌کاری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

معاون اجرایی رئیس جمهور نیز در این آیین با تاکید بر اینکه حرکت توسعه در کشور به سمت قله‌ای افتخار سرعت گرفته است، خاطرنشان کرد: واقعیت امر کشور وقت آزمون و خطا ندارد و هر جایی کار پیش نرود، اجحاف در حق مردم است.

محسن منصوری با اشاره به اجرای برخی پروژه‌های بزرگ و موثر در توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: رئیس جمهور نسبت به رفع محرومیت و کمک به توسعه مناطق کمتر توسعه یافته حساسیت ویژه‌ای دارند و امیدوارم ظرفیت‌های این استان در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، گردشگری، صنعت نفت و ...در اختیار توسعه قرار گیرد.

موحد نماینده کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در مقابل هیچ سرمایه گذاری تعارف نداریم و هرجایی ببینیم مسیر درست نیست، آن پروژه از طرح‌های تعریف شده خارج خواهد شد زیرا معتقدیم باید کار را به کننده سپرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • صادرات بیش از ۲ میلیون دلار صنایع دستی فارس به خارج از کشور
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم