Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، ژنرال «ژوزف عون» فرمانده ارتش لبنان در سخنان خود به مناسبت هفتاد و ششمین سالروز تاسیس ارتش این کشور تاکید کرد که نیروهای ارتش در مرزها برای مقابله با خطر دشمن اسرائیلی هوشیار باقی خواهند ماند.

وی با اشاره به شرایط ناگوار لبنان ناشی از بحران اقتصادی و مالی و همه گیری کرونا تاکید کرد: با وجود همه بحران های پیاپی که هر روز شدیدتر می شود، نگاهها به نهاد نظامی کشور دوخته شده است که همچنان نقطه امید لبنانی ها است زیرا این نهاد ثبات کرده که یک نهاد ملی فراگیر است که اعتماد مردم و کشورهای جهان را جلب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به نیروهای ارتش لبنان گفت: به کسی اجازه ندهید که از وضعیت ناگوار معیشتی برای زیرسوال بردن ایمان شما به میهن و نهاد نظامی خودتان سوء استفاده کند زیرا لبنان امانتی در دستان ما است و غرق کردن کشور در هرج و مرج و برهم زدن امنیت و ثبات آن تحت هیچ شرایطی جایز نیست.

ژنرال عنون افزود: ما با چالش های بیشتری روبرو خواهیم شد و نگذارید که فتنه به میهن ما نفوذ کند و نگذارید کسانی که می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند، به اهداف شوم خود برسند.

وی تاکید کرد: در میان همه این ماموریت های استثنایی، چشمان ارتش در مرزها برای مقابله با خطر دشمن اسرائیلی که اخیرا شدت تهدیدات خود علیه لبنان را افزایش داده و به جنگ جدید و ضربه زدن به ساختار همزیستی مشترک لبنان تهدید کرده است و نیز مقابله با تروریسمی که بدنبال فرصت برای ظهور مجدد است،باز خواهد ماند.

برچسب‌ها لبنان حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لبنان حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی لبنان حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام والمسلمین "طهماسبی" در دیدار فرمانده انتظامی استان یزد با تاکید بر مبارزه با سرقت گفت: از اقدامات ماموران پلیس در خصوص مقابله با جرایم و کاهش آسیب‌های اجتماعی تشکر می‌کنم.


وی ضمن تاکید بر مقابله با جرایم، خاطرنشان کرد: دیگر سازمان‌های مسئول باید در خصوص مبارزه با سرقت و موادمخدر کمک کار پلیس باشند.
وی با تاکید بر ارتقای انگیزه کارکنان پلیس در خصوص ماموریت‌های محوله افزود: پایش تصویری استان یزد باید تکمیل و به روز شود تا نتایج بهتری را به دست آوریم.

رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: نهاد‌های امنیتی باید تلاش کنند تا در خصوص ارتقای امنیت و احساس امنیت شهروندان اقدامات موثری را انجام دهند.


همچنین در این دیدار سردار "عباسعلی بهدانی فرد" فرمانده انتظامی استان یزد ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی گفت: در بحث سرقت‌ها که دغدغه مردم هست روند کاهشی را شاهد هستیم البته موضوعات مختلفی در سرقت نقش دارد.


وی بحث اعتیاد را نیز از عوامل مهم بروز سرقت‌های خرد دانست و افزود: پلیس یزد جمع آوری معتادان متجاهر را در دستور کار قرار داده و در هر مقطعی که معتادان ولگرد جمع آوری شدند شاهد کاهش سرقت نیز بوده ایم.


وی خواستار افزایش ظرفیت کمپ‌های ماده ۱۶ برای نگهداری معتادان متجاهر شد و گفت: طرح پابند الکتریکی از دیگر موارد مثبتی بوده که در استان اجرا شده و نتایج خوبی را در پی داشته است.


فرمانده انتظامی استان یزد گفت: پلیس راه استان یزد در ۲ سال متوالی کاهش جانباختگان حوادث رانندگی در محور‌های مواصلاتی را داشته و رتبه برتر کشور در این خصوص را کسب کرده است.


سردار بهدانی فرد یادآور شد: از همکاری خوب مسئولان دستگاه قضایی با پلیس استان یزد تشکر می‌کنم؛ چراکه این موضوع باعث ایجاد امنیت مطلوب در استان شده است.

دیگر خبرها

  • آماده باش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای مقابله با آبگرفتگی
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • معاون دبیرکل حزب‌الله: مقاومت لبنان آماده جنگ است اما آن را نمی‌خواهد/ بر اساس داده‌ها، صهیونیست‌ها ناتوان هستند و علاقه‌ای به جنگ ندارند/ مقاومت نیز منفعتی در جنگ گسترده نمی‌بیند
  • آمریکا پنج فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله لبنان تحریم کرد
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • آمریکا ۵ فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله لبنان تحریم کرد ؛ ۲ صرافی و ۲ شرکت در لبنان و امارات
  • حزب الله لبنان یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید
  • ۱۳ فرد و نهاد انگلیسی از سوی ایران تحریم شدند
  • تحریم‌های ایران علیه ۵ نهاد و ۸ عضو رژیم انگلیس
  • باتلاق شمال در انتظار صهیونیست‌ها