Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - توسط رییس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه‌های مازندران بیان شد، گزارش ابلاغ مصوبات هیات امنای دانشگاه‌های مازندران.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران ردشهرستان بابلسر، دکتر مصطفی عزیزی شمامی رییس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه‌های مازندران در پی ابلاغ تعدادی از شیوه‌نامه‌های مصوب در هیات امنای دانشگاه‌های مازندران به تشریح اهمیت این شیوه‌نامه‌ها پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1-بر اساس آیین‌نامه نحوه تاسیس واحدهای پژوهشی در دانشگاه‌ها(موضوع بخشنامه شماره 5352 به تاریخ 19 فروردین 1398 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) شیوه‌نامه اجرایی نحوه تشکیل و فعالیت واحدهای پژوهشی جهت مشخص شدن فرآیند، روش و نحوه اجرای صحیح آن به تصویب هیات امنای دانشگاه‌های مازندران رسید و ابلاغ گردید. بر اساس این شیوه‌نامه، اعضای محترم هیات علمی می‌توانند درخواست تاسیس تا سطح آزمایشگاه، گروه و هسته‌های پژوهشی را صرفا با مجوز دانشگاه داشته باشند.

2- به منظور تشویق دانشجویان جهت انتشار مقاله در مجلات معتبر بین‌المللی و داخلی با هدف ارتقای جایگاه دانشگاه در گسترش علم و تحقق اهداف سند توسعه دانشگاه و نقشه جامع علمی کشور، شیوه‌نامه اعطای پاداش مقالات چاپ شده توسط دانشجویان دانشگاه مازندران تصویب و ابلاغ گردید. دانشجویان نویسنده مقالات طبق ضوابط مندرج در این شیوه‌نامه(مقالات چاپ شده باید علاوه بر مقاله یا مقالاتی باشد که دانشجو مطابق قوانین دانشگاه می‌بایست برای دفاع از پایان‌نامه یا رساله دکتری برای فراغت از تحصیل چاپ نماید) مورد تشویق قرار می‌گیرند. مبلغ پاداش تعیین‌شده برای هر مقاله بر اساس جدول زیر، بدون توجه به ترتیب اسامی به طور مساوی بین دانشجویان نویسنده مقاله تقسیم خواهد شد.

نمایه و کیفیت نشریه

سقف مبلغ تشویقی تعیین شده برای مقاله جهت تقسیم بین دانشجویان نویسنده مقاله

JCR-Q1

تا 10 میلیون ریال

به تشخیص معاون پژوهش و فناوری دانشگاه

JCR-Q2

تا 8 میلیون ریال

به تشخیص معاون پژوهش و فناوری دانشگاه

JCR-Q3

تا 5 میلیون ریال

به تشخیص معاون پژوهش و فناوری دانشگاه

ISC-Q1

Scopus, PubMed, VAK) (

تا 5 میلیون ریال

به تشخیص معاون پژوهش و فناوری دانشگاه

ISC-Q2

Scopus, PubMed, VAK) (

تا 4 میلیون ریال

به تشخیص معاون پژوهش و فناوری دانشگاه

ISC-Q3

Scopus, PubMed, VAK) (

تا 3 میلیونریال

به تشخیص معاون پژوهش و فناوری دانشگاه

3-هم‌چنین به‌منظور تشویق اعضای محترم هیات علمی فعال و مؤثّر در جذب دانشجویان بین‌المللی(غیرایرانی) و ارتقای سطح دانشگاه در رده بندی‌های بین‌المللی و ملی، دستورالعمل تشویق اعضای هیات علمی برای پذیرش و آموزش دانشجویان غیرایرانی تصویب و ابلاغ گردید. در این دستورالعمل در صورتی‌که برای رشته­‌های غیر زبان­‌های خارجی، کلاس‌­ها با رعایت ضوابط و مقررات مربوط، به صورت مستقل به غیر زبان فارسی برگزار گردد برای بار اول با ضریب «8/1»  و بعد از آن با ضریب «4/1» محاسبه می­‌شوند.

هم‌چنین برای رشته‌های زبان­‌های خارجی، که کلاس­ها را به صورت مستقل و غیر زبان فارسی برگزار نمایند برای بار اول با ضریب «4/1»  و بعد از آن با ضریب «2/1» محاسبه می‌گردد.

دکتر عزیزی شمامی در پایان از ریاست دانشگاه و دبیر هیات امنای اعضای هیات امنای دانشگاه‌های مازندران، اعضای هیات امنای دانشگاه‌های مازندران، اعضای هیات رییسه دانشگاه مازندران، کارشناسان دبیرخانه هیات امنای دانشگاه و همه دست‌اندرکاران این عرصه تشکر و قدردانی کرد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گزارش ابلاغ مصوبات هیات امنای دانشگاه های مازندران هیات امنای دانشگاه های مازندران اعضای هیات شیوه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد

امتداد - مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تا تاریخ 31‏/02‏/1403 برای پژوهشگران، محققان و علاقه مندان حوزه فناوری های نوین و بانکداری الکترونیک تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ؛ با توجه به آثار فناوری های جدید بر متغیرهای کلالن اقتصادی و حکمرانی پولی، فصلنامه روند بانک مرکزی در نظر دارد ویژه نامه ای با موضوع « پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» و با محورهای زیر منتشر کند:


۱    بررسی آثار کلان اقتصادی و دلالت های سیاستی انتشار انواع پول های دیجیتال بانک مرکزی (کاربری سطح خرد یا کلان و مبتنی بر حساب یا میتنی بر توکن بودن انتشار)

۲    تبیین و بررسی نقش و جایگاه سایر نهادهای پولی ( مانند بانک های تجاری) پس از انتشار پول دیجیتال بانک مرکزی

۳    اثرات انتشار پول های دیجیتال بانک مرکزی بر نحوه ارائه خدمات و محصولات بانک های تجاری 

۴    انقلاب پول های دیجیتال و تحولات حکمرانی دیجیتال

۵    روش های شبیه سازی انتشار پول های دیجیتال بانک مرکزی و بررسی مدل های پیاده سازی شده در سایر کشورها در بررسی آثار انتشار آن بر متغیرهای اقتصادی

۶    فرصت ها و چالش های تبادلات فرامرزی پول های دیجیتال بانک مرکزی (مزایا، معایب، محدودیت ها و فرصت ها)

۷    تاثیر متقابل رمزارزهای خصوصی و پول دیجیتال بانک مرکزی

۸    ارزیابی نظام دولایه انتشار پول های دیجیتال بانک مرکزی و مقایسه آن با روش های در دسترس

۹    کیفیت و الزامات قراردادهای هوشمند مبتنی بر پول دیجیتال بانک مرکزی از منظر حقوقی، فنی و کسب و کاری

علاقه مندان می توانند مقالات خود را تا تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری به آدرس ایمیل ravand@cbi.ir  ارسال کنند.   

  برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • برنامه‌های وزارت علوم برای ماندن نخبگان/ با تخلفات کنکوری سریع برخورد شد
  • وزارت علوم برنامه های مطلوبی برای ماندن نخبگان در کشور تدوین کرده است
  • تدوین برنامه های مطلوب وزارت علوم برای ماندن نخبگان در کشور
  • خیزش های دانشجویی دنیا سرآغاز تحولات جهانی
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • ابلاغ آئین نامه اجرایی جشنواره شنای آب‌های آزاد کیش