Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ارتباطات دفتر رئیس‌جمهور گفت: هر گونه تفسیر یا برداشت مبنی بر تاخیر عامدانه رییس‌ جمهوری در جلسه با رهبر معظم انقلاب، قرین به صحت نیست.

به گزارش مشرق، در پی طرح برخی شایعات و ابهامات در خصوص دیدار اخیر هیئت دولت با مقام معظم رهبری، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری ضمن تکذیب موارد مطروحه، توضیحاتی در این باره ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: سلیمی‌نمین: رهبر انقلاب در دیدار با دولت «انصاف سیاسی» را رعایت کردند

علیرضا معزی با بیان اینکه دیدارهای اخیر رهبر انقلاب همه با رعایت ملاحظات و دستورالعمل‌های کرونایی انجام می‌شود، دیدار اخیر معظم‌له با اعضای هیئت دولت را غیرقابل مقایسه با دیدارهای مشابه پیش از کرونا یا دیدارهای پایانی دولت‌های دیگر با ایشان دانست و خاطرنشان کرد: طبیعی است که در زمان شیوع کرونا، همه جلسات رسمی چه از لحاظ سقف زمانی و چه از لحاظ فواصل فیزیکی تابع قواعد مشخصی است و نمی‌توان انتظار داشت این دیدارها آنچنان که در گذشته مرسوم بوده انجام شود.

بیشتر بخوانید: شباهت «تقریبا هیچ» دیدار آخر دولت روحانی با دیدار آخر دولت‌های پیشین

وی با اشاره این شایعه که مقام معظم رهبری بر خلاف دولت‌های پیشین به اعضای این دولت در پایان دوره مسئولیت قرآن اهدا نکرده‌اند، اذعان داشت: این شایعه نیز درست نیست، باز به همان دلیل دستورالعمل‌های کرونایی، قرآن اهدایی رهبر انقلاب از سوی شخص ایشان به وزرا داده نشد بلکه در انتهای جلسه از سوی دست‌اندرکاران دفتر ایشان به تک تک وزرا تحویل داده شد.

معاون ارتباطات دفتر رئیس‌جمهوری موضوع عدم ثبت عکس یادگاری با حضور رهبر انقلاب و اعضای دولت نیز توضیح داد: با توجه به شیوع کرونا و ضرورت رعایت فواصل فیزیکی مشخص در جلسات رسمی، روشن است که امکان ثبت عکس یادگاری وجود نداشت.

معزی همچنین با رد آنچه در خصوص زمان حضور رئیس‌جمهوری در جلسه بیان شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه زمان جلسه به دفتر رئیس‌جمهوری ساعت ۱۱ ظهر اعلام شده بود، رئیس‌جمهور ۱۵ دقیقه پیش از موعد هم به محل جلسه رفت اما وقوع برخی ناهماهنگی‌ها سبب شده بود که جلسه پیش از زمان رسمی اعلام شده به دفتر رئیس‌جمهوری آغاز شود لذا هر گونه تفسیر یا برداشت مبنی بر تاخیر عامدانه رئیس‌جمهوری در جلسه با رهبر انقلاب قرین به صحت نیست.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو علیرضا معزی مقام معظم رهبری دولت دوازدهم رئیس جمهور هئیت دولت دفتر رئیس جمهوری رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلّم بطور پیوسته برگزار شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • زمان دیدار معلمان با رهبر انقلاب مشخص شد
  • جمعی از معلمان روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • جمعی از معلمان در روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • استمرارروند کاهشی تورم، رشدنقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و است
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!