Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@19:03:57 GMT

امام جمعه آستارا تقویت پوشش صداوسیما را خواستار شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۹۳۵۹

امام جمعه آستارا تقویت پوشش صداوسیما را خواستار شد

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی آستارا افزود: شهروندان آستارایی شبکه های تلویزیونی ایران از جمله شبکه استانی باران را با اختلال و به سختی دریافت می کنند اما شبکه های تلویزیونی کشور همسایه (جمهوری آذربایجان) به راحتی دریافت می شود.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، صدا و سیما در حوزه های دینی و قرآنی با راه اندازی شبکه های مختلف موفق عمل کرده است اما برخی برنامه ها، فیلم ها و تبلیغات های بازرگانی که مصرف گرایی و تجمل گرایی را ترویج می کنند، برازنده جمهوری اسلامی نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به آخرین دیدار رهبر معظم انقلاب با اعضای دولت دوازدهم، گفت: برای رفع مشکلات مختلف باید سعه صدر داشته باشیم و در کنار دولت سیزدهم باشیم تا موانع و مشکلات مردم به تدریج رفع شود.

امام جمعه آستارا با گرامیداشت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد وحدت، ترویج مودت بین مردم و مسئولان، رسیدگی به مشکلات و همکاری با دولتمردان در راستای رفع موانع و ترویج مفاهیم دینی، اخلاقی و آرمان های انقلاب اسلامی را از جمله وظایف و خدمات نهاد امامت جمعه در شهرستان نام برد.

او ادامه داد: نهاد نماز جمعه در آستارا از زمان شیوع ویروس کرونا همراه با سپاه، بسیج و خیران برای تامین و توزیع هزاران بسته غذایی و معیشتی و کمک های نقدی فراوان به نیازمندان تلاش کرده و عملکرد قابل قبولی به دست آورده است.

در بین الصلاتین نماز جمعه به مناسبت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه از اعضای فعال ستاد نماز جمعه، مسئولان ، روحانیان و شخصیت های همکاری کننده با آن و خبرنگاران خبرگزاری های ایرنا، صدا و سیما، فارس و شبستان به خاطر پوشش مستمر اخبار نماز جمعه شهرستان آستارا تجلیل به عمل آمد.

 شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

برچسب‌ها آستارا صدا و سیما ستاد اقامه نماز کشور تلویزیون دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا صدا و سیما ستاد اقامه نماز کشور آستارا صدا و سیما ستاد اقامه نماز کشور تلویزیون دولت نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران

نمازجمعه این هفته تهران، به امامت حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

به گزارش ایسنا، درب‌های دانشگاه تهران از ساعت ۱۰:۳۰ برای حضور نمازگزاران باز می‌شود و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود.
مجموعه های ذیل این هفته در نماز جمعه تهران برای خدمت به نمازگزاران حضور دارند:
• ارتباطات مردمی قوه قضائیه
• کمیته امداد امام خمینی(ره)
• شهرداری تهران
• فرمانداری تهران
در بخش معرفی کتاب منتخب هفته، به مناسبت شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت، امام جعفر صادق (ع)، کتاب «نامه امام صادق (ع) به شیعیان» معرفی می‌شود.
کتاب «نامه امام صادق علیه السلام به شیعیان» را محمدباقر انصاری گردآوری و انتشارات دلیل ما آن را منتشر کرده است.
فرصت استفاده از مشاوره ازدواج، خانواده و کودک توسط متخصصین «مرکز مشاوره عطر زندگی» در حاشیه نماز جمعه برای نمازگزاران فراهم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • ویژه‌ برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در شاهچراغ اعلام شد
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در حرم شاهچراغ
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست