Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@14:12:31 GMT

تموز در شَلمان گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۹۵۳۶

تموز در شَلمان گشایش یافت

به گزارش همشهری آنلاین علی مزارعی مدیر این نگارخانه با بیان این مطلب افزود در این نمایشگاه که نام و موضوع آن بازتابی از هم زمانی با فصل زیبا و پرشور تابستان می‌باشد آثاری منتخب از هنرمندان سعیده آرین، سعید امدادیان، رضا براتی، حمید جعفری شکیب، خدیجه رجبی، مولود عظیم پور، رضا عمادی، مرتضی شمیسا و بهداد نجفی اسدالهی گرداوری و به نمایش در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت نمایشگاه‌های آنلاین در دنیای امروزی از شروع به کار گالری مجازی شلمان که در مراحل پایانی برنامه نویسی و آماده‌ سازی قرار دارد در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

بهداد نجفی، هنربان (کیوریتور) نمایشگاه که خود نیز با سه اثر یکی از هنرمندان شرکت‌کننده در این رویداد می باشد ضمن سپاس از استقبال هنرمندان و هنردوستان از برنامه‌های هنری علیرغم وجود محدودیت‌ها و لزوم رعایت آیین نامه‌های بهداشتی اظهار داشت هنرمندان هرگز نباید از کار و فعالیت دست بکشند و بنابراین می‌توان در دوره‌های زمانی که فعالیت‌های عمومی و گروهی اینچنینی برای حفظ سلامت جامعه محدودتر می‌شود، به‌ خلق آثار، مطالعه، برنامه‌ریزی و مدیریت نمایشگاه‌ها و فعالیت‌های آینده پرداخته و بدین سان از این رکود به‌مانند یک فرصت مغتنم بهره برد.

به گفته نجفی یکی از بزرگترین امتیازهای برگزاری نمایشگاه‌های گروهی ایجاد شرایط مناسب برای نمایش مجموعه ای متنوع از آثار هنرمندان متفاوت در کنار یکدیگر و آشنایی با افکار و عقاید جدید و بازاندیشی هنری می‌باشد. علاوه بر این، گردهم آیی آثاری با سبک‌ها و تکنیک‌های گوناگون که هر کدام محتوی و پیام منحصر به فرد خود را دارد به رشد و توسعه قوه ابتکار و ابداع ایده‌های جدید کمک می‌نماید.

نمایشگاه تموز از ۸ تا ۱۳ مرداد از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای بازدید  دایر است.

عکس: چهارفصل، اثر بهداد نجفی

کد خبر 617654

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان

معاون عمرانی شهردار زنجان گفت: ساخت المان غواصان دریادل تا اظهارنظر نهایی شورای ترافیک استان اجرای پروژه تعلیق شد.

علی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: المان میدان بسیج با طرح غواصان دریادل با مصوبه شهریور سال ۱۴۰۰ کمیسیون ماده ۵ استان به طراحی نهایی رسید و طرح آن آماده اجرا شده است، اما قبل از شروع ساخت اِلمان و در مرحله تجهیز کارگاه از طرف معاونت عمرانی استانداری زنجان و از حوزه دفتر فنی استانداری پیشنهاد تعویق اجرا برای بررسی‌های ترافیکی شده است.

معاون عمرانی شهردار زنجان افزود: در این راستا تجهیز کارگاه این پروژه متوقف و تا اظهارنظر نهایی شورای ترافیک استان اجرای پروژه تعلیق شد.

به گزارش ایمنا،بر اساس موافقت اعضای شورای شهر زنجان احداث و نصب یک المان جدید با نماد غواصان دریادل در میدان بسیج شهر زنجان با ۱۹۳ میلیارد ریال اعتبار به تصویب رسیده است، اِلمان غواصان دریادل یک فین غواصی است که در آب فرو می‌رود، دارای ۳۰ متر ارتفاع با نورپردازی منطبق با اِلمان و منازل اطراف به صورت قایق ترسیم شده است.

کد خبر 749240

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • نصب اِلمان نقشه ایران با محوریت روز کار و کارگر در کرمان
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • گشایش نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) فیروزه
  • نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان