Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@02:39:59 GMT

تیم فوتسال ایران قهرمان تورنمنت تایلند شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۹۶۱۶

تیم فوتسال ایران قهرمان تورنمنت تایلند شد

تیم فوتسال ایران با پیروزی پر گل مقابل میزبان، قهرمان تورنمنت تایلند شد. به گزارش ایسنا، بازی فینال تورنمنت فوتسال تایلند ساعت ۱۴ امروز بین تیم های ملی فوتسال ایران و تایلند برگزار شد.

تیم فوتسال ایران که با شکست ازبکستان راهی بازی فینال شده بود در مقابل تایلند نمایشی عالی و منطقی را ارائه داد و با یک بازی برتر میزبان خود را شکست داد و فاتح تورنمنت فوتسال تایلند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول این بازی با برتری ۳ بر صفر تیم ملی به پایان رسید. علیرضا رفیعی پور دو گل بهزاد عظیمی دو گل و فرهاد توکلی در این دیدار برای ایران گلزنی کردند و تیم تایلند نیز در دقایق پایانی به یک گل رسید تا در نهایت تیم ایران با پیروزی ۵ بر یک مقابل تایلند قهرمان مسابقات شود.

در بازی رده بندی نیز تیم ازبکستان با ۴ گل مصر را شکست داد و سوم شد. تیم تاجیکستان نیز با غلبه بر موزامبیک در رده پنجم ایستاد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تيم ملي فوتسال ایران فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، لوئیس برنات مولینا، سرمربی تیم ملی فوتسال قرقیزستان در نشست خبری پیش از بازی با تیم ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا، گفت: ما برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم، ایران تیم بسیار بزرگی است و ما می‌دانیم که مسابقه آسانی را نخواهیم داشت.   وی افزود: کاری که ما تا این مرحله انجام دادیم برای خیلی‌ها فراتر از انتظاری بود که از ما وجود داشت، ما از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.   مولینا با اشاره به بازی این تیم مقابل ژاپن، گفت: ما مقابل ژاپن بدون استرس و فشار بازی کردیم و همین را از بازیکنانم در مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که انجام خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است
  • برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود