Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوئیز فلیپه با کمی بیش از 20 میلیون یورو در دسترس آتالانتا است.

لوئیز فلیپه، مدافع برزیلی و 24 ساله لاتزیو مورد توجه آتالانتا قرار گرفته است.

طرفداری | به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، در صورت جدایی کریستین رومرو و انتقال او به تاتنهام، آتالانتا یک مدافع میانی جذب می کند. این باشگاه ایتالیایی در صورت جدایی مدافع آرژانتینی خود از وارد عمل شدن برای جذب مریح دمیرال استقبال می کند اما درخواست بالای یوونتوس (گفته می شود یووه 40 میلیون یورو می خواهد) باعث شده احتمال اقدام کمی پایین بیاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتالانتا به لوئیز فلیپه از لاتزیو به عنوان گزینه آلترناتیو نگاه می کند زیرا گاسپرینی، سرمربی نراتزوری به این مدافع 24 ساله نیز علاقه مند است. از قرارداد بازیکن برزیلی لاتزیو فقط یک فصل دیگر باقی مانده و در نتیجه با 20 میلیون یورو به علاوه پاداش در دسترس خواهد بود. با توجه به اینکه آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد، فلیپه از انتقال به برگامو استقبال خواهد کرد.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس پیشی گرفتن علی کریمی از علی پروین در امتیازات / نتایج تیم منتخب قرن (17) احسان حدادی: باید شرکت می کردم تا خودم را برای بازی های آسیایی 2022 محک بزنم توماس باخ به ملاقات نازنین ملایی رفت؛ هدیه رئیس کمیته بین المللی المپیک به قایقران ایرانی / عکس بازگشت ویرجیل فن دایک و جو گومز به میادین در سالروز حادثه انفجار بندر بیروت، رونالدینیو در لبنان حاضر شد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لوئیز فلیپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۰۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت دلار، یورو و درهم توسط مرکز مبادله ارز و طلا اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت دلار، یورو و درهم در بازار مبادله ارز و طلای ایران به شرح زیر است:

کد خبر 746304

دیگر خبرها

  • احتمال بازگشت قیمت دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان چقدر است؟
  • آل اسحاق : شوک سیاسی جدید رخ ندهد، احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد
  • روی هر مرغ بالای ۱۰ هزار تومان ضرر می‌کنیم
  • اقدام زیبا و تحسین‌برانگیز یک پاکبان در زنجان
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • احتمال بالای شیوع آفت زنگ زرد در مزارع گندم و جو