Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جلسه هیات رئیسه با حضور اعضا، جمیل لطف‌الله‌نسبی سرمربی تیم ملی و نیما عالمیان نماینده کشورمان در المپیک توکیو برای بررسی عملکرد او در المپیک 2020 توکیو برگزار شد.

در این نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون تنیس روی میز ضمن شنیدن صحبت‌های بازیکن و سرمربی تیم ملی و بررسی موضوع، سؤالاتی درباره اتفاقات مسابقه نیما عالمیان و نماینده انگلیس مطرح کردند که هر دو نماینده کشورمان پاسخ‌هایی را ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیات رئیسه پس از شنیدن این پاسخ‌ها، تصمیمات زیر را اتخاذ کرد:

1- با توجه به عملکرد رفتاری نیما عالمیان در المپیک و البته با در نظر گرفتن عذرخواهی و سوابق مثبت قبلی این بازیکن، هیئت رئیسه برای بررسی بیشتر تصمیم‌گیری نهایی در این مورد را به کمیته انضباطی فدراسیون ارجاع داد تا موضوع بررسی شود. همچنین هیات رئیسه ضمن تأسف از اتفاق به وجود آمده مقرر کرد روانشناس تیم ملی جهت پیشگیری از موارد مشابه در آینده گزارشی از وضعیت ورزشکاران تهیه و ارائه کند.

2- باتوجه به عملکرد سرمربی تیم ملی و با لحاظ توضیحات او، مقرر شد ظرف دو هفته کمیته منتخب هیات رئیسه درباره بررسی عملکرد مدیریتی و فنی تشکیل شود و در نهایت در راستای بهبود و ارتقای سطح تیم ملی تصمیم‌گیری جهت نحوه همکاری در آینده صورت پذیرد.

فدراسیون تنیس روی میز به زودی تاریخ تشکیل این جلسه را اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: تقدیر از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تهران

253 251

کد خبر 1540100

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پینگ پنگ هیات رئیسه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۰۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال،با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره،ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902684

دیگر خبرها

  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • حکم ۱۰ ساله کمیته انضباطی برای هوادار جنجالی سپاهان
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی/ ۱۰ سال محرومیت برای هوادار سپاهان
  • حکم سنگین کمیته انضباطی برای هوادار جنجالی سپاهان
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی