Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از گسترش نفوذ چین در آفریقا و آمریکای لاتین انتقاد کرد و هشدار داد ممکن است اروپا رقابت بر سر نفوذ در این مناطق را به چین ببازد.

«جوزپ بورل»، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از انتقال «ناکافی» واکسن کرونا به آفریقا و آمریکای لاتین انتقاد کرد و هشدار داد که با این روند اروپا ممکن است رقابت بر سر نفوذ را به چین ببازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه پولیتیکو نوشته اظهارات بورل در شرایطی مطرح شده که اتحادیه اروپا به وعده‌هایش در قبال آفریقا و آمریکای لاتین هم در زمینه کمک به مبارزه با کرونا و هم در زمینه برقراری پیوندهای تجاری عمل نکرده است.

طبق ادعای پولیتیکو، همزمان چین واکسن‌های بیشتری به این مناطق ارسال کرده، سرمایه‌‌گذاری‌های بزرگی انجام می‌دهد و در حال توسعه نفوذش در آن مناطق است.

در حال تکمیل.../فارس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: آفریقا و آمریکای لاتین اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۰۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، کارکنان معترض فرودگاه هیثرو می‌گویند اعتصاب خود را از ۱۸ اردیبهشت آغاز خواهند کرد. پیش از آنان نیز کارکنان بخش سوخت گیری فرودگاه اعلام کردند به مدت ۷۲ ساعت دست از کار خواهند کشید.
اتحادیه کارکنان فرودگاه هیثرو مقامات این فرودگاه را به بی توجهی به خواست کارکنان متهم و اعلام کردند در حالی که مدیران از پاداش‌های کلان بهره می‌برند حاضر نیستند به حد اقل نیاز‌ها و خواسته‌های کارکنان توجه کنند.
این چندمین بار در دو سال اخیر است که کارکنان هیثرو، بزرگترین فرودگاه اروپا در اعتراض به آنچه که بی توجهی به خواست کارکنان خواندند دست به اعتصاب می‌زنند.
بحران هزینه‌های زندگی در انگلیس به ویژه پس از خروج این کشور از اتحادیه اروپا موسوم به برگزیت با سرعت بیشتری رو به افزایش گذاشته است.

 

دیگر خبرها

  • اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا، اراده طرفین بر گسترش روابط اقتصادی
  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • معامله گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • مقررات جدید اروپا برای مبارزه با پولشویی
  • شاهکار مهندسان ایرانی در آسیا/ تعظیم سریلانکا به توان فنی ایران
  • معامله‌گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • بورل: درباره گسترش تحریم‌های موجود علیه ایران اتفاق نظر وجود دارد / تحریم‌ها به تنهایی نمی‌توانند خطر گسترش تنش‌ها را برطرف کنند؛ باید جایی برای دیپلماسی در نظر گرفت
  • ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • فیلم| چرا گسترش روابط ایران و پاکستان آمریکا را نگران کرده؟