Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی، قائم مقام حوزه های علمیه در آیین افتتاح رسمی تلویزیون اینترنتی پاسخ با ویژه برنامه پاسخ به شبهات غدیر که به صورت مجازی و حقیقی برگزار شد، اظهارکرد: طی سال‌های اخیر اقدامات ارزشمندی از سوی مرکز پاسخگویی به شبهات دینی حوزه علمیه، رقم خورده است که افتتاح این تلویزیون یکی از این خروجی‌های بزرگی است که به کارویژه‌های روحانیت بر می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد حوزه علمیه قم افزود: همانطور که روحانیت از گذشته تا کنون مرزبان و دیدبان مسائل دینی و شناسایی شبهات و پاسخگوی آن بودند، امروز این رسانه دیداری با بهره گیری از فضای مجازی می‌تواند نقش ارزشمندی را ایفا کرده و به کمک مرزبانان دین آمدند تا در مقابل هر شبهه که مانند ویروس عمل می کنند، اطلاع رسانی، روشنگری و آگاه بخشی داشته باشد.

ملکی ادامه داد: امروز تمام دشمنان اسلام و انقلاب در جبهه مقابل اسلام و انقلاب متحد و صف آرایی دارند تا با وارد کردن هجمه های متعدد و متنوع در مسائل و موضوعات مختلف انسان را دچار تزلزل دینی، فکری و عقیدتی کنند و روحانیت معظم به عنوان دیده بان دین و مرزبانان اعتقادی در مقابل این هجمه ها ایستادگی می کنند و داشتن چنین رسانه ای می تواند کمک مضاعفی به تبلیغ و روشنگری داشته باشد.

وی تصریح کرد: در این ۴۲ سال نقش دشمنی دشمنان بر همه نمایان است به‌طوریکه اگر در هر نقطه از کشور، سیل، زلزله، خشکسالی، بی برقی صورت گیرد، مستکبرین از این حادثه استفاده می کنند و در سرعت، وسعت و عمق زیادی دشمنی‌ها و ترفندهای تهاجمی خود را پیاده سازی می کنند، اینجاست که ملت بصیر، ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی باید نسبت به این خدعه و نیرنگ‌ها هوشیار و آگاه باشند.

قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه در امور استان‌ها ادامه داد: اگر این چهار دهه را مورد واکاوی و بررسی قرار دهیم خواهید دید که بیشترین حجم فعالیت های شبکه های مختلف خارجی با حمایت گسترده کشورهای خارجی معاند جمهوری اسلامی ایران، اقدام به تخریب فعالیت های نظام اسلامی، خدمتگزاران به انقلاب و مردم را در دستور کار خود قرار داده اند و هر چه بیشتر بتوانیم از نعمت شبکه های تلویزیونی اینترنتی و ماهواره ای بهره مند شویم، توانسته ایم در مقابل این هجمه پاسخگویی مناسب داشته باشیم.

ملکی گفت: امروز نخستین شبکه تلویزیونی اینترنتی پاسخ به شبهات غدیر راه اندازی شد و ان‌شاءالله با ظرفیت عظیم علمی و انسانی حوزه های علمیه بتوانیم پیشرفت و توسعه کمیّ و کیفی در این قضیه داشته باشیم.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: دین فضای مجازی حوزه های علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۰۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان پذیرش داوطلب برای حوزه علمیه استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کهکیلویه و بویراحمد، معاون آموزش و پژوهش حوزه‌های علمیه استان گفت: این حوزه‌ها شامل یاسوج، سی سخت، گچساران، دهدشت و لیکک است.
خانم رومینا افزود: علاقمندان تا نیمه خرداد مهلت دارند به سامانه پذیرش حوزه‌های علمیه مراجعه و نام نویسی کنند.
وی اضافه کرد: حدود دو هزار طلبه بانو در استان کهگیلویه و بویراحمد به تحصیل مشغول هستند.

دیگر خبرها

  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • لزوم ورود حوزه علمیه به عرصه درختکاری و حفظ منابع طبیعی
  • نیروی جوان کیفیت جمعیت هر کشور را معرفی می‌کند
  • فراخوان پذیرش داوطلب برای حوزه علمیه استان
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • خیزش دانشگاهی علیه ظلم در جهان آغاز شده است
  • شناسایی ۳ هزار و ۸۴۲ تارنمای مشکوک در کشور
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند