Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@07:13:59 GMT

پیکان با تمام قوا مقابل پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۰۸۲۵

پیکان با تمام قوا مقابل پرسپولیس

مهدی تارتار ۱۱ بازیکن اصلی خود مقابل پرسپولیس را معرفی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین مسابقه هفته سی‌اُم و پایانی لیگ برتر، تیم‌های پیکان و پرسپولیس از ساعت ۲۱:۱۵ امشب در ورزشگاه شهدای شهرقدس مقابل هم قرار می‌گیرند.

 

علیرضا رضایی، اسماعیل بابایی، سامان فلاح، نادر محمدی، امیرحسین رنگرز جدی، آرمان قاسمی، محمد خدابنده‌لو، سید محمد ستاری، حسین پورامینی، محمدامین درویشی و ابراهیم صالحی ۱۱ بازیکنی هستند که با نظر مهدی تارتار در ترکیب پیکان مقابل پرسپولیس حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ترکیب پیکان در مسابقه امروز نسبت به دیدار اخیرش برابر ماشین‌سازی که موفق به کسب پیروزی ۵ بر صفر شد، تنها یک تغییر در خط حمله داشته که ابراهیم صالحی جانشین علیرضا کوشکی شده است.

 

مهدی تارتار با انتخاب این ۱۱ بازیکن نشان داده که مثل هفته‌های اخیر به دنبال شکست‌ناپذیری و حتی برتری مقابل پرسپولیس است.

پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان مقابل پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۰۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرعامل باشگاه ایرالکو به خبرگزاری صداوسیما گفت: تیم فوتبال ایرالکو همواره در برابر تیم پرسپولیس عملکرد درخشانی داشته و تنها باخت پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر مقابل ایرالکو رقم خورده است.
رجائیان از آمادگی و شرایط مطلوب تیم فوتبال ایرالکو برای مصاف با سرخپوشان پایتخت خبر داد و گفت: بلیط فروشی این مسابقه در درگاه الکترونیکی شروع شده و هیچ بلیط فروشی کاغذی در این مسابقه وجود ندارد.
مدیرعامل باشگاه ایرالکو با یادآوری اتفاقات انتهای مسابقه با استقلال تهران گفت: با اعلام سازمان لیگ حضور بانوان در ورزشگاه امکان پذیر نیست و با توجه به حساسیت این دیدار لازم است هواداران اراکی دقت و توجه لازم را به اصول هواداری داشته باشند.
رجائیان گفت: ورود هوادارانی که بلیط الکترونیکی تهیه کردند تنها تا ساعت ۱۶:۳۰ امکان پذیر است و پس از آن در‌های ورزشگاه بسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • لیگ برای این بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس تمام شد
  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • تارتار و هدایت ملوان با درد شدید (عکس)
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس