Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@17:44:23 GMT

مغربی‌ها هشتگ «نه به صهیونیست‌ها» راه انداختند

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۱۳۴۵

مغربی‌ها هشتگ «نه به صهیونیست‌ها» راه انداختند

مردم مغرب در اعتراض به سفر صهیونیست‌ها به این کشور هشتگ «نه به صهیونیست‌ها» راه اندازی کردند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه خبری المیادین، هزاران شهروند مغربی هشتگ «صهیونیست‌ها به کشورمان خوش نیامدید» (لا مرحبا بالصهاینة فی بلدی) را راه اندازی کردند.

این هشتگ مردمی با هدف اعتراض به اقدام دولت این کشور در استقبال از اولین گروه از گردشگران اسرائیلی راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مغرب چهارمین کشور عربی پس از امارات، بحرین و سودان بود که سال گذشته، رسما و علنا روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کرد؛ هر چند مناسبات پیدا و پنهان میان دو طرف سالها برقرار بوده است.

اقدام مغرب در حرکت به سمت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در ازای به رسمیت شناختن حاکمیت مغرب بر صحرای غربی مورد مناقشه با جبهه پولیساریو صورت گرفت. 

مسئولان رژیم صهیونیستی و مغرب در دیدارهای مقامات دو طرف بر تقویت روابط دوجانبه و همکاری در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تأکید کردند.

 یائیر لاپید وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۱۱ و ۱۲ آگوست آینده به منظور افتتاح دفتر ارتباط رژیم صهیونیستی در رباط، به مغرب سفر خواهد کرد. اخیرا  اولین پرواز مستقیم میان رژیم صهیونیستی و مغرب برقرار شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو امارات سودان مشرق صهیونیست ها بحرین رژیم صهیونیستی هشتگ رژیم صهیونیستی صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۱۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمال اراضی اشغالی زیر آتش و آژیر +فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رسانه های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در کیلع در جولان اشغالی از بیم حملات پهپادی خبر دادند.

همزمان آژیر خطر در ادمیت، جورین، ایلون، غرب العرامشه در الجلیل غربی از بیم حمله پهپادی به صدا درآمده است.

منابع صهیونیست اعلام کردند که صدای آژیر ممتد در سراسر شهرک های شمال فلسطین اشغالی به گوش می رسد و این شدیدترین حمله انجام شده به الجلیل غربی است.

رسانه های رژیم صهیونیستی از فعال شدن سامانه هوایی این رژیم خبر دادند.

این درحالی است که منابع صهیونیست از زخمی شدن شماری بر اثر حمله موشکی حزب الله خبر دادند.

خبرنگار المیادین اعلام کرد که مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در حانیتا و نیز پادگان برانیت از سوی حزب الله هدف قرار گرفته است.

کد خبر 6100676

دیگر خبرها

  • شمال اراضی اشغالی زیر آتش و آژیر +فیلم
  • داغ شدن هشتگ رفح در فضای مجازی
  • نتانیاهو برای آتش بس سنگ اندازی می‌کند
  • هلاکت یک صهیونیست در مصر
  • وزیر صهیونیست: مذاکره با حماس بس است؛ به رفح حمله کنید
  • ورود اشغالگران صهیونیست به گذرگاه رفح
  • حمایت مغربی‌ها از تجمعات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی
  • آغاز کوچاندن ساکنان شرق رفح از سوی رژیم صهیونیستی + فیلم
  • چرا حمله صهیونیست‌ها به رفح محکوم به شکست است؟
  • هلاکت ۳ نظامی صهیونیست در کرم ابوسالم