Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@04:59:50 GMT

پنج گنج

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۱۶۹۹

پنج گنج

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آخرین روز از بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر، ۸ بازی به طور همزمان از ساعت ۲۱:۱۵ در شهرهای مختلف ایران آغاز گشت.

در حساس ترین و تعیین کننده ترین بازی جمعه شب، تیم فوتبال پرسپولیس که بخت اول قهرمانی به حساب می آمد، توانست در ورزشگاه شهدای شهرقدس، با نتیجه ۲-۰ پیکان را شکست دهد و برای پنجمین بار به طور پیاپی و هفتمین بار در تاریخ خود، قهرمان رقابت های لیگ برتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه مهدی عبدی در دقیقه ۹ و احمد نوراللهی در دقیقه ۲۲ برای شاگردان یحیی گل محمدی گلزنی کردند تا این تیم درنهایت با ۶۷ امتیاز لیگ را به پایان ببرد و قهرمان شود.

در دیگر بازی مهم امشب، تیم فوتبال استقلال تهران در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۲-۱ مقابل سپاهان، دیگر مدعی کسب عنوان قهرمانی تن به شکست داد. گل های شاگردان محرم نویدکیا را در این مسابقه رضا میرزایی در دقیقه ۵۴ و سجاد شهباززاده در دقیقه ۸۶ به ثمر رساندند تا طلایی پوشان لیگ را با ۶۵ امتیاز و در رتبه دوم جدول به پایان ببرند. استقلال هم که نمایش خوبی در این مسابقه از خود نشان داد و صاحب موقعیت های گل زیادی شد، درنهایت با ۵۶ امتیاز و قرار گرفتن در رتبه سوم جدول به کار خود در لیگ برتر پایان داد.تک گل آبی ها را مهدی مهدی پور در دقیقه ۹۱ به ثمر رساند.

همچنین تیم فوتبال سایپا که شانس اصلی سقوط به دسته پایین تر در آخرین هفته رقابت های لیگ برتر بود، با پذیرش شکست ۵-۱ مقابل تراکتور، با ۲۶ امتیاز و قرار گرفتن در رتبه پانزدهم به عنوان دومین تیم به همراه ماشین سازی به رقابت های لیگ دسته یک سقوط کرد.

نتایج کامل هفته سی ام رقابت های لیگ برتر به شرح زیر است:

آلومینیوم اراک ۰-۱ نفت مسجدسلیمان

استقلال ۱-۲ سپاهان

گل گهر ۲-۲ نساجی

پدیده ۰-۰ فولاد

پیکان ۰-۲ پرسپولیس

صنعت نفت ۲-۱ ماشین سازی

تراکتور ۵-۱ سایپا

ذوب آهن ۰-۱ مس رفسنجان

۲۵۴ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس باشگاه سپاهان لیگ برتر بیستم رقابت های لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۱۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد

آفتاب‌‌نیوز :

در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال امارات موسوم به «جام ریاست جمهوری امارات» امروز سه شنبه تیم‌های «الوصل» و «الاتحاد کلبا» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۴ بر یک به سود الوصل به پایان رسید.

مهدی قایدی لژیونر ایرانی الاتحاد در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند. قایدی در دقیقه ۸۹ جای خود را به روبرتا داد.

در این بازی الوصل در دقیقه ۳۵ به گل رسید و مهدی قایدی در دقیقه ۶۹ بازی را به تساوی کشاند و زردپوشان الوصل در دقیقه ۷۷ گل دوم را هم به ثمر رساندند.

تیم الاتحاد در دقیقه ۸۴ با اخراج «بسا» ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد و کارش برای ادامه کار سخت شد و بازیکنان الوصل در دقایق ۸۵ و ۹۰، ۲ بار دروازه حریف خود را باز کردند تا نتیجه ۴ بر یک شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، فردا چهارشنبه تیم‌های النصر و شباب الاهلی با هم دیدار خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A